He meiden,
Sorry! Ben hier heel lang niet geweest... Vertel zo waarom...
Eerst dit:
Lin, wat verschrikkelijk naar om te lezen dat het mis is gegaan! Maar wat ben jij een bikkel zeg! ik lees je berichten en dan lees ik een onwijs sterkte vrouw die zichzelf weer bij elkaar heeft geraapt! Wow, bewondering voor jou!
Ruthje, WAT?!? ongelofelijk zeg, eerst die erge bloeding, daarna een positieve test! Wat een spanning! En wat een kei van een kind als hij of zij zich zo lekker eigenwijs door alles heel slaat. Spannend hoor, die HCG meting. Ik duim heel hard dat het gaat stijgen, je hebt het nu verdient! En dit was toch de eerste keer met een nieuwe donor? Da's een goede blijkbaar!
Roosie, het schiet lekker op bij jou! Bijna 33 weken! Hoe lang ga je nog door met werken?
Lucky, je klinkt rustig in je berichten. Fijn zeg, dat het zo goed gaat! Wanneer mag je weer voor een echo?
Lisi, fijn dat de nekplooi niet verdikt leek! Dan zijn de uitslagen volgende week ook vast goed. Je bent over de 12 weken meid! Joehoe! Geweldig! En ze denken een jongetje? Spannend hoor, want het is nog heel erg vroeg om dat te zien! Heb/had je een voorgevoel?
La bella, het gaat hard zeg! Fijn hoor, dat je ruim over de cruciale grens bent! Je klinkt vrolijk in je berichten! Wat een ontlading is het toch, dat het na zo lang wachten gelukt is!
Kaka, hoe is het met jou?
Hier wel OK, maar heel erg geschrokken. Ik heb het ontzettend druk gehad met mijn werk en een aantal dingen thuis. Het liep allemaal lekker. Nergens last van, buikje groeit goed, controles zijn goed en ik was niet echt extreem moe. Wel moe, maar dat zou ik ook zijn geweest als ik niet zwanger was. Toen afgelopen vrijdag ineens heel veel buikpijn. De hele dag en ik voelde ons ukkie niet meer. 's avonds toen redelijk overstuur naar de VK gegaan. Die vond al snel het hartje, maar ze kon de pijn niet verklaren. Naar het ziekenhuis dus. Alles nagekeken, ook de baarmoederhals, omdat ze daaraan kunnen zien of de bevalling aan het beginnen is. Gelukkig niet.... Kleintje was wel rustig. Maar alles leek goed. Pijn dus ook niet te verklaren. Ze zei: ik wil je wel met klem verzoeken het rustiger aan te gaan doen. Want dit soort klachten komen door stress... En kunnen ervoor zorgen dat de groei achterblijft of de bevalling te vroeg komt... Oh, ben me rot geschrokken. Ik voelde me heel goed de laatste tijd. En nu ineens is het veel te veel. Gelijk niets meer gedaan daarna en mijn buik begint wat te ontspannen en ik voel ons ukkie wel weer wat bewegen, gelukkig.
Ze hebben ook wel gelijk. Ik heb me helemaal suf gerend de afgelopen 4 weken.... Nog 5 weken werken en dan ben ik er vanaf, maar het moet echt wat versnellingen lager!
Fijn weekend meiden!
x