Cruesli, Haha ben eigenlijk zelf ook wel erg nieuwsgierig hoor;). En bij L is ook alles erg wijd, maar qua lengte mag ze het wel hebben, de broeken 86 worden echt te kort en de mouwen ook, maar moet ook echt broeken met knoopselastiek kopen anders zakt het zo af..
Hier trouwens ook nog niet veel praten, nee is echt favoriet en daar schud ze dan ook heel hard bij, en als ze zich echt niet duidelijk kan maken gooit ze er ineens een woord uit, dus ze kan het best wel, haar zus liep zondag in een hok tussen konijntjes, L zat in de buggy en wees er naar en riep 'mij ook', zo grappig, maar dacht ook gelijk zie je wel je bent gewoon te lui want ze kan het dus best:).
Ze eet gelukkig wel erg goed, vlees vind ze wel wat minder maar goed, ze krijgt genoeg binnen dus vind het prima.
Bati, bij ons zit ook een draai in de trap, en die naar de 2e verdieping zitten zelfs 2 draaien in, daar gaat ze wel vaak via de binnenbocht dus dat vind ik wel wat enger, ook omdat onze trappen open zijn en boven elkaar zitten, dus zorg meestal wel dat dat traphekje naar de 2e verdieping wel dicht zit.
Simoon, Dikke knuffel voor jou meid, lijkt me niet makkelijk met al je zorgen, hopelijk blijft uk nog lekker 6 weekjes zitten!
Korel, Dat moest L ook echt leren hoor dat andere kindjes ook van de glijbaan mogen en niet gelijk ruimte voor haar hoeven te maken, gaat gelukkig al een tijdje goed, maar scheelt ook wel dat ze sowieso vaak moet delen met haar zus denk ik.
Ik had geloof ik pas verteld dat onze oudste een keer de kleren en luier uitgetrokken heeft en de poep hoog aan het behang zat? Nou vandaag heeft L dat dus gedaan bij het kdv... Was een lekkere kliederboel geweest als ik dat zo hoor, ze hadden haar de slaapzak al andersom aangetrokken maar ze heeft hem toch uitgekregen, de romper en de luier en alles was uit en het hele bedje en alles had er onder gezeten:S Nouja blij dat ze dat niet thuis gedaan heeft;). Was wel beetje boos, want ze hebben de romper gewoon weggegooid omdat ze hem te vies vonden om uit te wassen, niet dat een romper nou zoveel kost maar vind niet dat zij dat mogen beslissen over andermans kleren, ze hadden het ook gewoon in een dichtgeknoopt plastic zakje kunnen doen en het mij zelf kunnen laten bepalen wat er mee gebeurt (doen ze normaal gesproken ook wel), klinkt misschien zeurderig maar vind het gewoon echt belachelijk dat ze zomaar iets weg gooien van een ander...