Bati, Wauww gefeliciteerd meid!! Wat super fijn en best snel:). En wat snel al een echo, spannend!
Hier gaat het aardig goed hoor, nog 1 week werken en dan heb ik alweer verlof:). Schiet nu echt mooi op:). Moet nog wat babywasjes draaien en strijken en dan is alles alweer klaar (oma doet ook een groot deel van de was dus scheelt;)). Heb hier alleen op het moment 2 vervelende meisjes rond lopen die steeds zitten te ruziën :S, wordt er niet goed van, meestal kunnen ze wel aardig goed samen spelen maar vandaag... *zucht* tja hoort er ook bij he, maar niet fijn.
Simoon, Jammer dat het feestje niet zo'n succes was. Gelukkig daarna nog wel even leuk gevierd nog dus, achja volgend jaar maar weer beter he, scheelt dat ze het nu nog niet zo heel erg door hebben (of in elk geval vrij snel weer vergeten zijn). Onze oudste was op haar 1e verjaardag ziek, was de dag er voor nog niks mis, maar op de dag zelf ineens, was ook niet echt geweldig, ze had toen nergens zin in en al die visite was veel te druk, wel jammer. (en met haar 2e verjaardag lag ik in het ziekenhuis omdat ik net bevallen was van haar zusje, zo heeft ze pas vorig jaar echt haar verjaardag kunnen vieren voor het eerst maar goed, weet ze nu toch niks meer van..).
Hoe gaat het met Charlie? En met jezelf?
Cruesli, En gaat T nu vaker uit logeren of voorlopig maar even niet?;)
I is de eerste 2 jaar regelmatig uit logeren geweest, had ik totaal geen probleem mee, vond ik bij L wel wat moeilijker (door de kma en alles wat erbij kwam). Vraag me eigenlijk af of L uberhaubt wel eens uit logeren is geweest, volgens mij ook nog niet. Ja toen L net geboren was waren we hier aan het verbouwen dus toen heb ik samen met I en L een aantal nachten bij mijn opa en oma en mijn schoonouders gelogeerd, maar goed daar was ik dus bij...
Jojo, hoe gaat het met jou en de zwangerschap? Hoe ver ben je nu eigenlijk? En met de kids ook alles goed?