Hoi dames!
Ben een paar dagen niet geweest, niet aan toe gekomen door alle drukte met de verbouwing en dan ook nog het overlijden van mijn man zijn oom, vandaag de begrafenis gehad, was een erg verdrietige (en vermoeiende) dag.
Verder gaat het hier redelijk..
Vandaag had/heeft Lynthe een beetje een regeldag (nouja beetje:S) Hopelijk gaat dat morgen weer beter want ze heeft vandaag helemaal niet geslapen, ze is echt de hele dag wakker geweest, nu nog trouwens, ga haar zo voeden en dan hoop ik dat ze vannacht wel gaat slapen...
Mijn moeder heeft haar gisteren trouwens gewogen op hun weegschaal en die is aardig precies (volgens haar;)) toen woog Lynthe 5700 gram! Pff, wist dat ze goed groeide maar zo veel... Ben wel benieuwd nou, moet pas 7 juli weer naar het cb dus... dan zou ze in 3 weken ruim een kilo gegroeid zijn:S
Korel, Dus een stuk fijner voor jullie dat Ruben nu op zijn eigen kamertje slaapt:) Hier ook allebei al gelijk op hun eigen kamertje, bij de oudste nog wel een nacht geprobeerd maar sliep ook niet door alle geluidjes, wel raar, heb laatst een nachtje bij mijn oma en opa geslapen en daar lag Lynthe wel bij me op de kamer, heb toen wel prima geslapen...
Jojo, Haha is zeker wat he;) we zullen het volgend jaar wel zien:P
Mooie tickers hoor!
Cruesli, Lijkt dus wel baat te hebben gehad die behandeling bij de osteopaat, hopelijk blijft dat zo:)
Mama-m, Hihi dat klinkt ook wel heel positief voor een derde zeg;) Wel vervelend zeg, hopelijk wordt ie dan toch later uitgezonden (valt zoiets niet te bespreken mocht je zwanger zijn ofzo??) En hoe lang wordt ie dan uitgezonden?
Hier ook het probleem dat Lynthe haar zus wakker maakt, 's nachts valt nog mee (denk dat Indy dan moe genoeg is) maar als ze rond 5 a 6 uur wakker wordt en we laten haar iets te lang huilen dan is Indy ook wakker:( Echt niet handig maar goed...
Yente, nou echt zichzelf vermaken is er nog niet echt bij hier hoor, maar denk dat ze daar ook wel beetje jong nog voor zijn, al kan ze soms wel gewoon rustig wakker rond liggen kijken, maar dat verschilt ook per keer. Heb haar nu een paar keer in de wipstoel gehad en daar zit een boog op met 3 speeltjes eraan, daar kan ze wel heel aandachtig naar kijken en laatst mepte ze met haar armpje wat onwillekeurig naar die figuurtjes (grappig gezicht:))
Simoon, Welkom, leuk dat je mee komt kletsen.
Suusgroep, Nou zou eerst dus 2 jaar moeten wachten maar heb nu dus te horen gekregen dat ik 'maar' een jaar hoef te wachten. Dit is omdat ik nu 2x een keizersnede heb gehad, na de 1e ks kreeg ik te horen dat ik het eerste jaar niet zwanger mocht worden, en nu dus dit maar viel gelukkig achteraf nog mee... Wel heb ik te horen gekregen dat ik nooit meer gewoon mag bevallen, weeen zijn schijnbaar te gevaarlijk als je al 2x open geweest bent dus weet nu al dat mocht een derde ons gegund zijn het weer een ks wordt... Hoe lang moet jij wachten dan nu? Maar lijkt me dat je er met een totaalruptuur ook nog niet aan moet denken zo snel of valt dat nog mee??
Ik vertelde dat van de buikspieren;) Tjee zeg geen lift:S Lijkt me ook niet erg handig met zo'n kleintje of valt het mee? Hoe doe je dat met de kinderwagen dan of kan die beneden wel ergens blijven staan?
En leuke foto zeg!:)
Puk, Fijn dat het beter gaat met Fynn! En inderdaad gewoon je gevoel volgen hoor, je hebt groot gelijk dat je nu al iets meer gaat geven als jij ziet dat hij er aan toe is en idd die paar dagen maakt dan ook niks uit lijkt me..
Puk en Bati, haha hier ook een geweldig zangtalent hoor;) doe het ook alleen als er verder niemand is, het erge is alleen dat mijn oudste nu al begint met mama neee! ikke singe hahaha zal dus naar haar idee ook wel niet zuiver genoeg zingen;)