@cruesli, wat fijn dat je weer mag gaan paardrijden! En nogfijner dat Tijn een lekker tevreden mannetje is nu! Vervelend van je buik maarwel logisch hoor met een ks. Je buik heeft heel wat te leiden gehad, is eenzware operatie! Irritant inderdaad die opmerkingen van: babys huilen nou eenmaal,als dat de hele dag zo gaat is het echt niet normaal…. Moeten ze zelf een eenhele dag met een krijsende baby zitten. Tussen huilen en huilen zit ook nogverschil! Wat een lekker ventje is tijn, en wat kan hij zijn hoofd al goed ophoudenzeg!
@ikke, fijn dat Lynthe vele minder last van krampjes heeft.Aaah wat lekker zeg dat je nog 6 weken vakantie hebt! Ik heb er maar driehelaas. Geniet er lekker van meid! Jahoe, de laptop gemaakt, stuk handiger ;)Indedaad, ieder kind zijn eigen tempo. Mick lacht de oren van je hoofd af bijv.Maar die doet Andre dingen weer minder snel.
@korel, mooi het vloeien is over, dat is wel lekker he 😉 Ikvond het niet zo heel erg maar steeds dat spoelen enzo, en ik had gewoon nooithet idee dat ik schoon was. Dan heb je net gedoucht en dan zit het mv alweer ‘vol’J. Ik heb ook nog steedsveel pukkels enzo, vast nog van de hormonen J
@bati, Lekker is dat he als je ’s morgens zo’n grote smilekrijgt. Dan weet je helemaal waar je wakker voor wordt :d. Mick brabbelt nietzo heel veel, maakt wel veel verschillende geluidjes. Maar hij brabbelt meestalalleen als je met hem aan het ‘praten’bent. Wat grappig dat Demi dat zoveeldoet! Gefeliciteerd met je man!
@puk, wat fijn dat de krampjes over zijn. Ach gossie, vierbuisjes, ik zie het al voor mij bij zo’n klein ventje, gelukkig is het nuvoorbij…. Zou fijn zijn als het ‘alleen’ koemelkallergie of lactoseintolerantie is. Wat niet wil zeggen dat dat fijn is natuurlijk, maar gelukkigdat er verder niks mis met hem is! Ik zou die bult idd ook even in de gatenhouden en als het blijft even langs de ha gaan.
Met onze kleine Mick alles goed! Hij lacht echt zo veel,heerlijk is dat. Als hij het ergens niet mee eens is laat hij zich goed horenhoor, echt een eigen willetje al haha. Zijn hoofd kon hij al vanaf dag 1optillen maar nu kan hij dat echt heel hoog. Heel grappig, het is dan net eenzeehondje 😃 Van zijn inentingen heeft hij gelukkig geen last gehad. Bv looptook echt goed, Van de week een flesje gegeven met afgekolvde melk uit devriezer (ontdooid en op kamertemp natuurlijk hihi) maar dat ging ook heel goed!Nog drie weekjes vakantie en dan moet ik weer aan de slag, bah zie er zo tegenop! Ik probeer 2/3 keer in de week oefeningen te doen om mn spieren weer watstrakker te krijgen, op de wii fit hihi. Ik wil ook weer gaan zwemmen straks,dat deed ik ook voor de bevalling. Mijn buik spieren zijn nog wat slap maarverder heb ik mn oude figuur weer, ik ben zelfs wat slanker geworden. Weet niethoe ik dat voor elkaar heb gekregen….