BIB
Tweety wat spannend!! Moet wel lachen om je berichtjes vanaf je telefoon, zijn een beetje cryptisch af en toe haha 😉 Hopen dat de bevalling doorzet en dat jij straks met je langverwachte wondertje in je armen zit!!!
Heb alles bijgelezen maar had gisterenavond ff geen zin meer om te forummen (dat heb je zo af en toe), ben een groot deel vergeten vrees ik. Mijn hersens zijn ook gedeeltelijk vervangen door snot, dat helpt niet 😖
Tej wat raar dat ze die broekjes niet gewoon los verkochten bij jouw apotheek, bij mij hadden ze van elke maat een zak en daar verkochten ze los uit. Mocht ik meekomen achter de toonbank om even te kijken wat ik wou hebben haha 😃 Enne... Als ik naar de apo gelopen heb, vind ik ook al dat ik een topprestatie geleverd heb en de rest van de dag op de bank mag hangen haha! Ga straks op de fiets naar de vk en de kruitvat en daarna ga ik weer lekker niksen.
Elmo mooi dat Flynn goed eet, iets minder dat het je nachtrust kost, maar goed, hopelijk komt daar snel een beter ritme in. Had je de andere kinderen snel in een dag-nachtritme?
En die verjaardagen, kun je die niet gewoon overslaan dit jaar? Dat snapt toch iedereen ook wel? Wel jammer voor je (zoon was het he?), maar misschien dat je later in de zomer een keer een feestje kunt doen als jij wat meer hersteld bent?
Balen dat je nou nog weer terug moet voor die vleesboom over een aantal maanden 😞 Verwachten ze dat je er verder last van zult hebben zo lang hij er nog zit?
Lin pfff met zo'n verhuizing in het vooruitzicht kun je wel nesteldrang in het kwadraat kwijt haha... Doe rustig aan he, niet te veel zware dingen! Plantjes uitzoeken is wel leuk 😃 En overmorgen zijn jullie gewoon over en kun je lekker wennen en je op de laatste dingetjes voorbereiden!
@zwangerschapscursus, ik had dinsdagochtend nog gekund maar toen was de schoonmaakster al hier en ik had geen zin. Er zijn nog een aantal dinsdagochtendlessen waar ik binnen mag komen vallen, maar de lerares gaat eerst op vakantie en daarna hoop ik toch al wel bevallen te zijn (sterker nog, ik hoop komende dinsdag al bevallen te zijn haha). Ik had op zich wel een klik met die vrouw waarvan de baby nu een hartklepprobleem blijkt te hebben, maar verder niet echt. Er werd ook tot de voorlaatste les weinig gepraat, in de laatste les hadden we een ritueel waarbij iedereen een kaarsje aanstak en een wens voor haar kindje uitsprak en dat hadden we denk ik beter eerder kunnen doen, want daardoor gingen we wel meer praten...
Lucinda misschien is die gynaecoloog zijn gevoel voor humor kwijtgeraakt door zijn naam haha... Iedereen maakt daar vast altijd opmerkingen over en daar is-ie misschien wel chagrijnig van geworden haha!
@boeken, die werden gisteren om kwart over 7 nog een keer bezorgd, doen ze bij de PostNL niet aan werkdagen van 9 tot 5 ofzo? Ik had het nieuwste boek van Kader Abdolah besteld, De Koning, en een boek van Desmond Morris, Baby, over de lichamelijke ontwikkeling van je baby in de 1e 2 jaar. Ziet er supermooi uit en is tot vandaag maar 10 euro, dus als je je boekenkast nog moet aanvullen.
Ben nu Wolf Hall aan het lezen van Hilary Mantel (Engelse titel, ik geloof dat het in het NL ook zo heet), over de Engelse koning Henry VIII - die vent is zes keer getrouwd geweest, waarvan hij 2 vrouwen heeft laten onthoofden, van 2 is gescheiden (dat mocht helemaal niet in de 16e eeuw maar goed hij had zo zijn mannetjes om dat toch te regelen), 1 overleed en de laatste overleefde hem. Een soort waargebeurd GTST dus. Fascinerend maar wel een beetje serieus dus ik ga niet echt hard door het boek heen, heb gisteren geloof ik 60 blzn gelezen...
Verder nog steeds vol snot hier, straks naar de vk, eens vragen of het normaal is dat ik zo vaak verkouden ben geweest. En de rest van de dag ga ik weer lekker verder lezen, geen klusjesmannen die nog dingen komen doen of wat dan ook gelukkig...
Iedereen die naar de vk/gyn moet, succes vandaag en allemaal een fijne dag!