Was ik even weer
Zoe je mag ook op mijn hyves hoor!... Stuur me maar een uitnodiging, heb niet de kracht om je op te zoeken...
Hier gaat het op zich wel goed, alleen is ons kleine mannetje weer afgevallen, in het ziekenhuis ook al eens meer als 10 procent. Nu weer 40 gram, zit nu net over de 3000 gram. Hij moet aankomen... Dus best wel een beetje zorgen.
Sorry heb niet bijgelezen... Heb erge last van heel veel over productie van de borstvoeding. Ik moet ze gewoon 1 keer per dag leegkolven, het is anders echt niet uit te houden.
Als ik dan kolf dan heb ik 400 ml! En dan nog zijn mijn borsten niet leeg...
Wel pijnlijk, maar goed, er komt een dag dt het beter gaat.
Flynn is zo'n schatje! Ik ben helemaal verliefd!
Verder, ik moest dus de woensdag de 13e op controle komen, en toen bleek idd dat de waardes van de antistoffen enorm waren gestegen, en veel te veel vruchtwater ineens, ik stond gewoon op knappen, voelde me de laatste dagen al niet helemaal happy, heel erg moe enz.
Maar goed, hij de gyneacoloog zei: kom maar van de tafel af ik wil even wat met je bespreken, Hij zei ik stel voor dat je nu naar huis gaat je spullen haalt en weer terugkomt, dan gaan we zo snel mogelijk een keizersnee doen, want de bay heeft bloedarmoede, of is dit aan het ontwikkelen.
Ik natuurlijk helemaal overstuur, ik was al heel zenuwachtig, ik zou anders de 20 e een keizersnee krijgen... Elke morgen kwam ik al bijna kotsend uit mijn bed...
Nu gng het allemaal wel heel snel.
Dus ik mijn zus gebeld, want durfde niet zelf naar huis te rijden, was erg overstuur. En man gebeld, die kwam direct naar huis, thuis gauw alle spullen bij elkaar gezocht en nog snel even gedoucht. Toen in de auto weer terug. Direct aan het ctg gelegd, kreeg een infuus en een catheter. En toen wachteen tot ik aan de beurt was. Is heel gek, dat je weet dat je binnen een paar uur moeder bent.
tegen 4 uur werden we opgehaald, en kom je aan de monitor, ruggeprik en al die dingen, en om 20 over 4 is hij geboren.
Ik was heel erg in paniek en benauwd, omdat hij zo hoog lag moest de ruggeprik ook vrij hoog. Toen hij geboren was heb ikk hem niet eens gelijk gezien, hij moest direct naar de kinderarts en man moest mee, later heel even gezien.
Omdat ik niet rustig te krijgen was, heb ik heel veel morfine gekregen, maar ze kregen me maar niet plat, op een gegeven moment plat gespoten. Dus mis een stukje. Na een tijdje weer bijgekomen en naar de kinderafdeling gebracht naar FlynnDaar ben ik een uur geweest maar weet ik ook weinig van, gelukkig heb ik later nog gesprekken gehad met de verpleegster die mee was bij de keizersnee, en heb ik toen alles opgeschreven.
Flynn heeft een dikke dag op de kinderafdeling gelegen, en daarna kwam hij bij mij, zaterdag zouden we naar huis mogen maar hij was in eens heel veel afgevallen, dus moest hij bijgevoed worden, zo zielig, na elke borstvoeding propten ze er weer een fles in, zaterdag op zondagnacht de hele nacht bezig geweest met voeden, ik dacht als ik maar thuis ben....
ik was het totaal niet eens met het beleid van het ziekenhuis.
Ook kon ik bijna niet slapen, elke keer kwam die film van de keizersnee weer voorbij...
Nu thuis, op zich gaat het goed, wel heel emo, en ook nu heb ik problemen met slapen, zodra het donker is en manlief slaapt begint de film weer te draaien en ik kan hem niet uitzetten. Kan het niet zo goed verwerken op de 1 of andere manier, ik ben ontzettend blij met ons mannetje, ik kan me geen liever en mooier poppetje wensen... Maar toch aldoor rotgevoelens en schuldgevoelens, die maar blijven malen door mijn hoofd...
Zo dit was mijn verhaal wel zo'n beetje, er zijn nog wel meer dingen gebeurd, maar het lijkt me beter om die later te vertellen,aangezien jullie allemaal nog moeten bevallen///
Ik hoop binnekort weer helemaal mee te kletsen en up to date te zijn
Lieve meiden bedankt voor jullie lieve reacties en heel veel succes de laatste weekjes, of dagen!
Heel veel liefs Elmo