Hoi Meiden
=BIB=
@elmo: GEFELICITEERD meis, een mooie maar onverwachte bevalling he, lijkt me heel raar voor je geweest, mooie naam, ben benieuwd naar de fotos ben blij dat alles goed gegaan is, heerlijk hoor, geniet er lekker van!!
@Allegra: haha ja lekker he die klossen, heel vreemd is dat. Heb je er lekker op geslapen? En dat schuld gevoel ken ik wel, je bent dan bang dat mensen denken, ohh zij is er weer niet 😉
1 ding heb ik wel geleerd afgelopen dagen, hoeveel voor weeen je heb zegt niets, miss beval jij wel veeel eerder dan de meiden die elke dag wat voelen 😊 ben ook zoooo benieuwd.
@Lin: leuk dat je op kraambezoek was, en gaaf he hoe de baby's in buik daarop reageren :D....spannende week voor jou, succes vandaag weer!!
@Zoe: zou fijn zijn als ze op de CTG scan kunnen zien, die ongi krampen komen en gaan helaas. De visite was leuk maar wel vermoeiend. Wel heerlijk met baby geknuffeld 😃
ik sport ook op de WII hoor, gewoon in me eigen tijd en kost nniets, lekker wii sport recources ofzo 😃
@supermama: veel plezier met je neefje, heerlijk. Voel je de baby al wat meer? bij je navel miss? daar is de huid dun miss als je daar beetje duwt dat je eactie krijgt.
@selly heerlijk meis even huilen, hoest met je suiker?
@Butterfly: heel herkenbaar; denken hoe zal de bevalling zijn. Ik hoor van veel dat je voorwee-en en echte weeen uiteindelijk goed kan scheiden doordat het steeds regelmatiger terug komt, tis fijn wat dingen te lezen zodat je weet wat je kan verwachten, en lekker goed uitrusten nu.
@lucinda: hoest nou met jou?
@Tej: hoest met de harde buiken nu?
die zijliging he, nou ik kan de hele zwangerschap al niet op links liggen, dan krijg ik het benauwd, ik slaap dus op rechts 😊 miss ligt mijn navelstreng, oftewel die van me dochter, anders, want ze beweegt goed op beiden zij-liggingen.
Babymassage en babyzwemmen wil ik ook gaan doen, zwemmen sowieso omdat zwembad hier 2 min vandaan is, ligt dus alleen nog aan de dag. Massage schijnt ook heel fijn te zijn, leuk Selly 😃
Hier gisteren hele avond heel nauw contact met de baby, hand leg ik op navel waar de huid dun is en je voelt precies een voetje langs je hand glijden, voelt heeel raar ( jullie kennen het vast) maar is zo geweldig, net alsof ze er al uit is en je haar vasthoud....je voelt wel dat er nog een ballon en BM tussenzit want het voelt net alsof ze soms en elastiek meeneemt, maar das dus die ballon....nu is ze ook weer lekker heel rustig af en toe aan bewegen, dus ben super blij weer.....straks weer lekker slapen, maar moest er even uit voor de hond IN D REGEN 😉
fijne dag meiden!