BIB!
Heeeeeeej Elmo bevallen, gefeliciteerd met jullie zoon Flynn, mooie naam! 😃 Ik hoop dat alles goed is gegaan en dat je ons stiekem een latere datum hebt opgegeven 😉 Geniet van jullie vent!! x En gezellig dat je zussen het even kwamen melden 😃
Tweety jemig wat heb jij een drukke dag vandaag zeg, met zo veel afspraken!
Ik heb een sterilisator gekocht voor de flessen, was toch bezig dingen te bestellen op internet en hij was maar 20 euro ofzo. En aangezien ik flesvoeding ga geven, leek het me handiger dan elke keer uitkoken in een pannetje. Denk wel dat ze voor gebruik nog een keer gesteriliseerd moeten worden (schijnbaar blijven ze in dat ding maar 24 uur steriel) maar in elk geval zijn ze schoon voor nu...
Midara sjongejonge lekker zh is dat zeg, het lijkt wel alsof er niemand communiceert daar... Best belachelijk want het is toch een kleine moeite om je, al is het maar in grote lijnen, uit te leggen wat er aan de hand is en wat het plan ervoor is... Heb je bij de medicijnen voor je lever wel fatsoenlijk uitleg gekregen? Hoop dat de internist je vandaag meer kan vertellen...
Lucinda waren het niet gewoon echte weeen gisteren? Ben benieuwd, zou me niks verbazen als jij de volgende was! 😃
Zoe nou dat is me nogal een diagnose voor je hondje zeg... idd wel fijn dat het niet gras is wat het probleem is, maar je hondje de rest van zijn leven aan de prednison is niet ideaal nee... Hopelijk kunnen ze een lagere dosis geven, het lijkt mij dat als hij het de hele tijd krijgt, op zich niet constant hele hoge doseringen nodig zijn.
Butterfly damn slechte timing van die operatie van je man, maar kan me wel voorstellen dat hoe langer je wacht, hoe moeilijker het wordt om de pees weer goed aan elkaar te hechten 😖 Hij kan maar beter vast gauw een hobby gaan zoeken die hij met een hand kan doen dan 😉
Miek leuk die uiltjes!!!! Hebben jullie het hele kamertje in uiltjesstijl?
Nog ff volhouden tot je verlof, ik had op het laatst ook dat ik het wel fijn vond om te werken maar dat 40 uur toch wel veel was. Ik heb de laatste 4 weken dan ook steeds hier en daar vrij genomen, dat was ook wel echt nodig.
Ik probeer ook zo veel mogelijk te blijven bewegen hoor, merk sowieso heel erg dat ik moeite heb met mezelf de hele dag vermaken 😖 Heb 9 jaar fulltime gewerkt en als er dan opeens 40 uur in de week weg vallen, is dat best een schok, ik voel me best schuldig als ik overdag een beetje tv zit te kijken ofzo haha.. Echt heel erg!
Lin ik vind ook vaak dat mijn man dingen niet 'goed genoeg' doet hoor, erg irritant want dan moet je het of zelf opnieuw doen of het valt je elke keer op dat het niet naar jouw maatstaven gedaan is 😖 Ik hoop dat ik straks als de kleine er is een beetje van dat perfectionistische af kan komen want het is frustrerend en eigenlijk gewoon zonde van je tijd...
@buikvorm, bij mij zit alles van voren, mensen merken nog steeds op dat je van achteren helemaal niks ziet bij mij. Leuke verrassing als ik vervolgens omdraai haha! En wat dat betekent... sja, daar komen jullie hopelijk snel achter 😉
Geloof dat ik nu iedereen geantwoord heb, ben gisteren vanaf 's middags niet meer online geweest, kreeg opeens ontzettend last van mijn oog, dansende vlekken ervoor en kon niet goed meer op het scherm lezen. Ik had hetzelfde wel eens gehad nadat ik met mijn lenzen in had gedoucht, dus dacht altijd dat het daaraan lag, maar gisteren had ik toch echt mijn bril op. Het kwam ook een aantal keer terug dus maar besloten mijn ogen ff wat rust te gunnen 😖 Nu lijkt het weer over te zijn in elk geval.
Hier is het ook zeker rustiger in mijn buik hoor, ik kan de hele omtrek van de kleine goed voelen en hij/zij zit echt helemaal dubbel gevouwen, dus veel bewegen is er niet meer bij, af en toe wordt er een been gestrekt of bewegen de armpjes, en natuurlijk regelmatig de hik (nu ook weer). Erg grappig want ook onze kleine vindt dat duidelijk erg vervelend haha... Gisterenavond bij vrienden geweest en dat vond hij/zij blijkbaar ook leuk want toen werd hij/zij erg actief. Hebben jullie trouwens ook dat je je beeb voelt rekken en het hoofdje echt hard in je bekken voelt duwen?
Nou, gisteren ben ik nog de hele middag zoet geweest met die rotvriezer hoor, had in mijn hoofd dat ik 'm de vorige keer heel snel en makkelijk ontdooid had maar nu ben ik er echt tijden mee bezig geweest, wat een sh*tklus. Blij dat ik dat voorlopig niet meer hoef te doen!
Voor vandaag geen wilde plannen, wil de tekst voor de geboortekaartjes afronden en misschien even wandelen naar de Bruna om vast etiketten te halen voor de adressen (adressenlijst moet ik ook nog maken), en het dressoir opruimen zodat de voedingsspulletjes daarin passen. En misschien dat ik dan vanmiddag tijd heb om koekjes te bakken, had op de markt gedroogde cranberries gehaald en toen kwam ik daarna een recept tegen voor choco-cranberrykoekjes... mmmmm... Als ze lekker zijn, kan ik morgen mijn oma ook nog een trommeltje vol bakken voor haar verjaardag 😃 Origineel cadeautje en ik heb tenminste iets omhanden morgen 😃