Goedemorgen dames, daar ben ik weer. Was gister de hele dag druk met mijn vervanger aan het inwerken dus even op het forum meetypen gaat dan wat lastig.
@Elmo; wauw 20 juli! Dat is dichtbij! Maar dat doet jullie kleintje het geweldig zo met die vleesboom. Je zit op 20 juli op een prachtige termijn toch? En wat spannend dat je gewoon weet dat jullie uk dan geboren wordt! Hopelijk kunnen ze je vragen en onzekerheden over de keizersnee nog wegnemen.
@Butterfly; spannend van je man! Kan hij niet op zn werk wat vervangende werkzaamheden doen die met 1 hand kunnen? Want hele dagen thuis dat is idd ook wel lang, maar meestal kan er wel wat vervangend geboden worden toch? (tenminste; hier laten we mensen niet zo snel thuis zitten terwijl ze nog 2 gezonden benen, 1 gezonde arm + hand en goed stel hersens hebben, daar hebben we altijd wel werk voor).
En wat sneu van jullie konijn! Wij hebben zo’n schichtig katje, maar dat gaat wel steeds beter naar mate ze ouder wordt, mogelijk groeit jullie konijn er ook nog wat overheen? Wel zielig he, ze doen zichzelf dan in paniek zeer en je kunt ze ook niet echt helpen.
@Zoe; mooie auto! Lekker is dat he als je wat hoger zit. Wij hebben een alfa en die is vrij laag, ik rij persoonlijk liever in mn eigen twingo die zit ook wat hoger.
En wat verdrietig van je oma. Ondanks dat ze zo’n hoge leeftijd heeft is afscheid nemen nooit leuk. Hopelijk mag ze vredig inslapen, zeker als ze dementerend zijn is het afscheidsproces heel anders, kan me voorstellen dat je er nu niet heen gaat.
@Lin; gefeliciteerd met je neefje! Fijn dat alles goed is
@Lucinda; Wat spannend dat je ring straks verwijderd wordt. Ik ben ook heel benieuwd of dat nog iets teweeg brengt.
@Midara; fijn dat je nu iets meer weer over je suiker en is er al meer duidelijkheid over je lever?
@Tej; ik zal ook eens kijken naar zo’n flanellen matrasbeschermer. Volgens mij is de kans groter dat je vliezen elders breken (als dat al gebeurd) dan op bed, de meeste tijd van de dag breng je ja ook buiten het bed door. Dus als ik niet zo’n krakend, niet ademend zeiltje onder me hoef, is dat alleen maar beter J
@Tweety; ik heb ook wel dat als ik veel loop of te snel dat ik dan last krijg van mn onderbuik maar dan doe ik gewoon een stapje langzamer. Niets doen vind ik eigenlijk geen optie, beweging is juist goed voor je conditie en die heb je straks met de bevalling wel weer nodig.
De steken richting vagina en pijn van banden/liezen daarvan gaf mn verloskundige vrijdag aan dat dat komt door het draaien van het hoofdje van de baby in de bekken, dat kan tot de bevalling door gaan en door die druk op de bekken (en alles wat daar mee in verband staat) gaat dat zeer doen. Dus staat waarschijnlijk wel in verband met het indalen, jammer dat het niets zegt over een mogelijke bevalling he, nu weet je nog niets 😖
Haha en wat grappig dat jouw hormonen op hol slaan bij het zien van andere baby’s. Daar doet mijn lichaam helemaal niets mee J
Hier weinig nieuws. Nog 5.5 dag werken en dan heb ik ook verlof. Vind het nog steeds leuk hoewel de hoeveelheid werk en de weinige werkdagen nu wel wat beginnen te knellen. Ik weiger wel over te werken voor mezelf, maar ja ik wil het ook af hebben. Hoop dat er nu niets meer bijkomt, dan valt het misschien nog net te doen.
Heb geloof ik ook 1 aambei, of iig een uitstulping, die zit er ook al tijden, en heb er niets geen last van, maar vind dat straks met bevallen niet zo’n fijn idee, zal ook eens van dat spul ophalen wat hier gister genoemd werd.
Verder heb ik vandaag omdat het wat koeler is weer mijn enkels terug J gister uit het werk had ik duidelijk kenkels (waar je kuit rechtstreeks doorgaat in je enkels.. kenkels) maar nu zit er weer vorm in.
Oh ja en heb nog een foto gemaakt van die uiltjes die we hebben gemaakt. In het midden komt nog een kleintje in het roze of blauw.
Fijne dag allemaal!
[ATTACH=CONFIG]3803[/ATTACH]