Liedje schreef:Hahaha oke, ik vertel 'm niet, jullie hebben gelijk. Sorry Faithe :-P
check je mail 😛
Liedje schreef:Hahaha oke, ik vertel 'm niet, jullie hebben gelijk. Sorry Faithe :-P
liek84 schreef:ik doe ook nie aan een pufclubje; lijkt me niet zo mn ding...
ga straks wel babyzwemmen denk ik, hoop niet dat daar allemaal van die overjarige moeders bij zitten, maar dat zien we dan wel weer,haha
Liedje schreef:Oh onze meisjesnaam staat daar ook in hoor!
Faithe schreef:Jullie krijgen een menneke ;)
meisjeP schreef:voor de 2de haha
Liedje, mijn collegatje had ook bevallingsangst... zei zegt dat je lichaam heel goed in staat is om te doen wat het moet doen! Je lichaam schijnt op een speciale modus te staan waardoor je in staat bent om de bevalling te door staan! Ze had bijvoorbeeld niet verwacht dat ze zoveel kracht had!!! Dus komt goed schatje!
meisjeP schreef:haha een koude washand voor je vrouw en eentje voor jezelf! hahahahahaha die van mij is erg gevoelig wat mij betreft en huilt ook best wel gauw als ie iets zieligs ziet, heel lief omdat ie van boven heel breed en gespierd is en dan zie k m al voor me met een kleintje op zn arm hahahaha
maal schreef:June k heb je uitgenodigd... En hell yeah keeping up with the kardasians, khloe and lamar, super leeeeuuukk! Is dan khloe and kourthney taking miami en kourthney and kim taking new york nix voor jou??? Ook superrrrrrr!!!
meisjeP schreef:
Rebecca, wow wat een mooi kereltje, en wat fijn dat jullie een beetje je weg kunnen vinden! Leuk om weer eens van je te horen, om te horen hoe de mama's het doen!
Liek, nog een reden voor een wipstoeltje... Na het drinken van een flesje kunnen ze lekker uitbuiken in een wipstoel, in een box spugen kinderen vaak eerder omdat ze dan horizontaal liggen! Haha moest vanmiddag tijdens het werk aan je denken!
Faithe schreef:heb al eens een BIO HCG kuur gedaan??????????????????
was dat?
Faithe schreef:Wie van jullie had die bv curcus gedaan?
Liek?????
Rebecca schreef:Ohhh lekker uitslapen faithe! nu kan t nog 😉 geniet ervan!
Liek: ik breng sven 1 dag naar mijn moeder, 1 dag naar mn schoonmoeder en 1 ochtend naar een gastouder (maar heb nog geen geschikte gevonden). We hadden ons eerst bij een kinderdagverblijf aangemeld maar t ging me steeds meer tegenstaan. Vind het al niks om m weg te brengen, maar al helemaal niet ergens naar toe waar hij steeds een ander gezicht ziet.. ook al zal dat ook heus wel goed zijn hoor.. als we geen geschikte gastouder vinden gaat hij er alsnog heen! Mijn verlof is dinsdag afgelopen maar ben sinds vorige week alweer aan t werk, werd gek van t thuiszitten! en dat is een pil die je kan slikken als je borstvoeding geeft ja! ik geef nog volledige borstvoeding, gaat nog erg goed! Moet wel zeggen dat het in t begin erg pittig was.. ze drinken vaker dan met fles dus af en toe had ik echt het idee een melkkoe, maar nu hij beter en minder vaak drinkt is het heerlijk! Echt genieten zo samen, zeker sochtends in bed! 😊
Oh enne een orgasme van zowel man als vrouw wekt de bevalling op he 😉 als je straks wil dat het komt ;)
Faithe schreef:Ja maar mvm geeft dat aan hun neem ik aan?
Schiet me niet af he liek ik weet niets hierover dus vandaar mijn vraag 😉
Liek had jij niet een bv curcus?