Rebecca schreef:Ja die jasjes zijn geweldig! en jullie kindjes worden geboren als t wat kouder is weer dus dan kan dat.. ik heb heel veel winterkleding gehad maat 50, daar heb ik dus niets aan met een kindje dat geboren wordt in juni! sunnie ik had ook mega gevoelige boobies, maar je baby kweekt er een soort eelt op of zo, doet nu totaal geen pijn meer, maar in t begin wel hoor met de toeschietreflex, maar dat gaan vanzelf over! nu vind ik t vervelend als mijn vriend aan mijn tepels zit, maar mn baby is geen probleem hahaha! je moet er wel voor de volle 100% voor gaan anders mislukt het sowieso denk ik... en flesvoeding is toch ook geen schande? als je zelf maar achter je beslissing staat!
Oke Rebecca. stelt me een beetje gerust, maar ben er nog niet van overtuigd!haha...
Maar het is zo in de maatschappij (tenminste zo lijkt het als ik om me heen kijk en andere hoor) dat bv goed is en iedereen stimuleert het en blablabla...dan voel je je bijna slecht als je het niet zou doen.... alhoewel ik een aantal mensen ken die het nooit gedaan hebben.
Als mijn vriend nu ook zou zeggen: fles is prima....dan was het misschien ook een ander verhaal. maar hij is heel erg van de borstvoeding, omdat het 'beter' zou zijn en hij daar heel erg op focust zeg maar. Hij wil alleen het beste 😉 is op zich niet erg, maar bij sommige dingen dan zo van: als in de wetenschap bewezen is dat dit of dat..dan is dat zo.... en ik ben niet zo. ik doe gewoon wat ik wel zeg maar....;)
maar goed, ik heb nog wel even om me te bedenken! 😉