@Ruth, hoe is je nachtdienst gegaan? Lijkt me ook heftig om zoiets mee te maken.
@Carmen, sportvrouw! Goed hoor dat je zo sport, maar je geniet er ook van! Veel plezier in het vieren van het weekend vanavond en veel klusplezier!
Zal nog wel even duren eer ik weer aan de klus ga, eerste tijd na de bevalling zal ik te beurs zijn hahaha.........maar dan hebben we ander plezier 😊
@Lucky, veel plezier straks met het luisteren naar je kindje! Ik heb niet al het eten eruit gegooid hoor, ik heb alleen wat maagzuur eruit gegooid. Er is te weinig ruimte meer in mijn lijf om veel te eten, moet normale porties eten, achja goed voor de lijn hé hahaha......
Hier lees je alles over de aerosleep
http://www.aerosleep.com/nlnl/welkom-op-de-website-van-aerosleep@labella wat super dat alles goed was bij de gyn! Bij ons in het ziekenhuis wilden ze zich er niet aan wagen om een percentage aan te geven hoeveel mensen een ruggenprik krijgen. Het liefst wil ik geen ruggenprik, maarja als ik het niet meer uithou zal ik er wel anders over denken.
Die moeheid is normaal, vooral als je drukke werkweken hebt, straks komt er een fase dat je weer wat meer energie hebt.
Als je nog op je buik wil slapen moet je even naar het strand gaan en een kuil graven voor je buik 😉 Doe het rustig aan met trappenlopen enzo, je hebt nu 1 liter meer bloed en straks verder in je zwangerschap zelfs 2 liter meer bloed. Je hart moet dan meer rondpompen.
Saai hoor belastingen invullen blehhh... vanaf volgend jaar moet ik het ook ieder kwartaal doen.
@Lisi, oh wat goed dat je gebeld hebt en de helft van het geld teruggekregen hebt! Dat scheelt toch weer mooi hé! Kun je daar weer andere babyspulletjes van kopen. En wat leuk dat je voorgevoel juist is, een jongetje leuk hoor! Nu kun je gericht gaan shoppen. En oh je hebt een beslissing genomen, wat goed van je zeg! Heb je dit al kenbaar gemaakt in het ziekenhuis? Ik zou die afspraak dan maar snel maken, ben je ervan af kun je tenminste echt weer gaan genieten. Fijn dat alles duidelijk wordt voor je nu!
@Noortje, en zit de commode in elkaar? Veel shop plezier vanavond!
Gisteren alweer de laatste yogales gehad, wel jammer vond het wel leuk. Savonds laat heb ik de link gekregen met de foto's van de fotosessie, zitten wel een paar leuke bij. Heb net nog even een klusje (werk) gedaan, ben kleertjes aan het wassen, zo nog boodschapjes doen en beetje poetsen. Morgen verjaardagsfeest van manlief met bbq, komen ongeveer 20 mensen, ik zal wel bekaf zijn aan het einde van de dag, maar zondag hebben we niets.
Liefs Roosie