@Inge, fijn dat je nu verlof hebt! Hopelijk kun je je vriend zover krijgen dat hij het kamertje af maakt, voelt wel zo fijn als alles klaar staat! Wat ook weleens kan helpen is om zijn advies vragen, hoe kan ik het beste die muren behangen? Heb ik ook gedaan, manlief wilde niet de muren nog een keer overschilderen had hij geen zin meer in na 1 laag. Toen zei ik dan ga ik dat wel doen morgen. Ging hij de volgende dag naar zijn werk zei hij, als ik op tijd thuis ben zal ik de muren wel verven hahaha..... Wie weet lukt het, als ik hem push dan doet hij het niet. Balen van je senseoapparaat, wij hebben laatst ook een frituurpan teruggebracht naar de Blokker. Zij stuurden hem op voor reparatie, uiteindelijk wat ik ook had verwacht kregen we te horen dat we beter een nieuwe uit konden gaan zoeken 😊
@Jelske wanneer begint je vakantie? Ja op gegeven moment ben je gewoon echt aan vakantie toe, hopelijk valt jou vakantie in een periode met beter weer. Ga je nog op reis?
@HOOOOPPPPPP ohnee toch!!!! Ben je echt alles kwijt!!! Ga maar gelijk een externe harde schijf kopen en bewaar daar ook in het vervolg alles op. Ik heb dat ook vooral voor mijn werk, moet er niet aan denken om alles van mijn werk kwijt te zijn. Ik heb een keer gehad dat mijn hele pc crashte, ook geen backup gemaakt en ik had onwijs veel muziek en wat films erop staan, was enorm balen maar had mijn lesje geleerd. Erg zonde van vooral die tv programma's waar je geinterviewd bent, zijn die niet ergens op internet nog te vinden? En vakantiefoto's e.d. heb je die nog wel? Je lijkt wel een Amerikaanse die eten ook ijs als ze zich rot voelen hahaha........ Ok ik zal niet lachen, dikke knuffel en hopelijk ben je weer bijgekomen van de schrik.
Oh ik heb even voor je gegoogled, hopelijk heb je niet al teveel meer aan je hardeschijf zitten sleutelen! Er bestaan bedrijven die je harddisk kunnen recoveren. Lees deze link maar eens
http://www.helpdisc.nl/data-recovery-harddisk-recovery.html?gclid=CJqdwejeiqoCFYRJ3godpFXFyg anders kun je hierop nog verder googlen, dan zou je misschien in ieder geval je dierbare documenten e.d. eraf kunnen halen! Succes meis!
@Kaka, wat leuk je hier te lezen! Toch de weg naar dit topic ingeslagen! Fijn dat je weer goed voelt en zelfs klaar bent voor je ivf poging! Nog even wachten, voor je het weet zit je midden in je behandeling!
@Ruthje pfff balen zeg, nog geen ei gevonden! Hopelijk is het een wonder ei! Misschien komt ie tevoorschijn als het zonnetje schijnt!
Hier zitten we alweer in de 38e week, zo onwerkelijk nog maar 2 weekjes en ik ben uitgerekend! Kan me ondanks mijn dikke buik ook nog niet voorstellen dat ik straks een kindje op de wereld zet, een kindje van manlief en mij samen. Manlief vindt het ook zo spannend! Ik voel me nog steeds goed, al heb ik de laatste dagen wel aan de rechterkant last van mijn banden. Ik kon van de week nauwelijks traplopen en mijn been optillen als ik in bed ging. Nu trekt het nog wel een beetje als ik loop of trap loop. Verkoudheid is gelukkig over! 😊 Vanochtend was ik vroeg opgestaan, heb ik het lunchpakketje en ontbijt voor mijn man gemaakt. Ik hield het gewoon niet meer uit in bed, had last van mijn heupen, paar uurtjes laten ben ik weer teruggegaan naar bed en nog 1,5 uur geslapen. En ik geniet nog steeds van het gerommel in mijn buik, sommigen vragen of ik het al zat ben maar dat ben ik niet. Ik heb er zo naar uitgekeken om zwanger te zijn, vindt het nog steeds een wonder dat ik dit mag meemaken en van iedere fase moet je gewoon genieten. Sommigen gaan echt zitten wachten of klagen steen en been, dan maak je het jezelf alleen maar moeilijk.
Mijn broertje was over uit Engeland, was erg gezellig. Hij heeft vrijdag voor me gekookt en hebben gezellig zitten kletsen. Manlief was alleen naar de bbq, hij kwam pas om 3 uur thuis. Hij was zelfs van de fiets gevallen, had iets teveel op. Beschadiging in zijn gezicht en broek beetje beschadigd en stijve spieren. Moest wel lachen hahaha.......ik zei straks zegt je dochter dat je met zijwieltjes moet gaan fietsen hahahaha....... Savonds nog naar de verjaardag geweest, was ook gezellig maar super druk! Daarna getankt, want die moet vol blijven natuurlijk voor als we ineens naar het ziekenhuis moeten en nog een gezellige avond met mijn broertje gehad. Gisteren vroeg is hij weer weggegaan, hij heeft nu zijn kinderen voor het eerst over in Engeland erg leuk voor ze.
Als het vandaag een keertje droog is ga ik proberen een paar km te fietsen, moet mijn rijbewijs nog verlengen. Het moet voor 1 nov. maar vind het fijn als het gebeurd is.
Liefs Roosie