@Hoop, ik sluit me bij Iris en Jelske aan, GO FOR IT. Als je diep van binnen voelt dat je het een kans wil geven, dan DOEN! Je moet absoluut geen spijt krijgen als het niet meer kan, dat lijkt me vreselijk. Door die punctie kom je wel heen hoor meis.
@Ruthje, dikke knuffel, balen zeg dat je weer ongi bent. Op naar het nieuwe jaar en ik hoop vurig dat je in het nieuwe jaar met een mooie dikke buik mag gaan pronken!
@Estrella, nog gefeliciteerd met je verjaardag! Wat fijn dat de uitslagen goed waren. Wat gaat het nu snel ineens hé! Jij ook op naar januari, wordt weer een spannende tijd! Oh over beslissen hoeveel emmies terug te plaatsen. Wij vonden het ook erg moeilijk, mijn man wilde juist geen 2 vanwege de risico's vaak wordt het een vroeg geboorte. Wij kozen eigen een middenweg. Afhankelijk van kwaliteit 1 of 2 terugplaatsen. Dus als de kwaliteit niet zo goed is 2, anders 1. Bij ons werd het er 1 tp en we hebben nog 1 cryo. Bij cryo hadden we gezegd 2 tp, omdat de kans daarmee wat minder is dan met een verse tp. Maar in het ziekenhuis zeggen ze weer dat het ontdooiingsproces zo goed is dat een cryo bijna evenveel kans heeft als een verse. Het is moeilijk en blijft een super persoonlijke keuze. Succes met de papierwinkel! Oh en gefeliciteerd met het officieel samenwonen!
@Jelske, altijd weer fijn hé als de ongi voorbij is. Ik zit hier eigenlijk ook op mijn ongi te wachten, maar die wordt nog tegengehouden door de hormonen die ik aanmaak door de borstvoeding. Misschien komt het pas in febr., had ergens gelezen dat er 6 uren tussen de borstvoedingen moet zitten, dat je dan grote kans hebt dat het doorbreekt en dat zal in febr. zijn dan is Jane een half jaar.
@Jersey, GEFELICITEERD MET DE VERJAARDAG VAN BENTHE!!! Alles al geregeld voor het grote feest dit weekend? Leuk dat je naar Sinterklaas gaat kijken, bij ons in de buurt komt hij de 19e denk dat ik er wel even naar toe ga kan Jane die oude man ook ontmoeten hahaha....... leuk hé jonge gezinnen beurs ;-).
@Carmen dikke knuffel
@Shan, dikke knuffel
@Inge, ik hoop nog wat van je te horen hoe het nu gaat met jou en het kleine manneke!
@Anne, dikke knuffel meis, ik hoop dat het goed met je gaat nu.
Ik denk dat het hier toch overwegend savonds werken wordt en in het weekend. Ik kan soms heel kort werken als Jane slaapt, zo'n uurtje is zo voorbij. Dus overdag ga ik gewoon met de kleine leuke dingen doen. Vandaag was ik ook iets duizelig, moet dus rustiger aan doen. Als ik in ieder geval een dagje kan werken in de week, dan is dat voldoende, andere kleine klusjes kunnen makkelijk tussendoor.
Het werken op woensdag buiten de deur gaat steeds beter, vooral nu mijn directe collega van vakantie terug is. Mijn man vindt de papadagen ook erg leuk, hij gaat dan zelfs boodschappen doen met Jane in de kinderwagen, mooie wandeling gelijk.
verder genieten we van ons meissie en hoe ze zich ontwikkeld. Het is zo leuk dat ze al een beetje kan spelen. Op de buik liggen vindt ze niet zo leuk, maarja er moet wel geoefend worden! Ik rol haar dan soms ook op haar rug, dat vindt ze dan wel weer leuk. Ze kijkt ook graag tv en youtube filmpjes. Nijntje krijgt dansles vindt ze het leukst, ik ken het liedje al uit mijn hoofd hahaha..
En babymassage is ook heel erg leuk, helaas dinsdag de laatste les. De docente heeft gevraagd of ik een website voor haar wil bouwen. We gaan dan een compromis sluiten, ik maak haar website en ik ga dan cursussen met Jane bij haar volgen en wie weet nog een zwangerschapsyoga cursus hahaha......
We zijn ook naar de jonge gezinnen beurs geweest, was een leuke middag. Jane had ik meegenomen, leek me toch het handigst ivm borstvoeding en hoefde ik haar niet te missen hihihi..... Het ging ook goed borstvoeding geven, zelfs zonder kussen. We zaten in een hokje met een gordijntje ervoor, Jane viel zelfs bijna in slaap. We zijn ook een goed team samen. We kwamen ook leuke nieuwe dingen tegen zoals een moeder stuur waar je een zitje aan kan bevestigen en op je fietsframe kan monteren, dat lijkt me wel wat
http://www.moederstuur.nl/ En bij ikbendapper.nl zijn ze een beugel aan het ontwikkelen voor op een stoeltje van dapper (ze gaan ook kijken of het op de trip trap kan) waar je de maxicosi in kunt klemmen zodat de kleine aan tafel kan zitten. Dan heb je bijna zoiets als het zitje van stokke wat bij de tripp trapp hoort, maar dan een veel goedkopere oplossing. Ik hoop dat ze snel zijn met het ontwikkelen, ze hadden het op de beurs om staan om de reacties te peilen.
Liefs Roosie