ruthje wat een goed nieuws
en lekker dat je het achter de rug hebt
ga je nu nog iui doen of gelijk ivf?
hoop hoe is het?
jelske knuffel terug 😊
anne*Oud lidBerichten: 1.362Lid sinds: 25 november 2008
Jelske schreef:@Hoop; ik was nog even vergeten te vragen of je acupeut nu ook al op dat 3e gebied had geprikt? goh, kan me voorstellen dat het nieuws nog niet bij je binnenkomt hoor! Deze uitslag geeft je moed, HOUDT MOED! Het moet en zal dit keer wel goed gaan, als er iemand komende zomer met een dikke buik in bikini moet zitten, dan ben jij het wel :-)
hoop1970 schreef:Ja, heb sinds begin december die andere kruiden en ze heeft op dat 3e gebied geprikt... bizar he?!
enneh... als 't zo blijft gaan moeten we inderdaad annuleren :mrgreen:
Jelske schreef:had ze dat niet een jaartje eerder kunnen doen ;-)
ruthje schreef: ik geloof dat ik ze er maandag maar uit laat halen.
hoop1970 schreef:Geloof 't toch niet!!!
Laat die dingen gewoon lekker zitten! je hebt ze vanzelf een keer in de handdoek of washand hoor, als de uiteinden irriteren omdat ze er aan 't uitkomen zijn kun je ze afknippen.
(zucht... mensen in de verpleging....:roll: ) :mrgreen:
Hier vroeg naar de kapper geweest en heb nu de hele keet op de kop staan...kreeg ineens de kriebels...
heb al 3 vuilzakken met zooi staan...weg, weg... alles moet weg!
Bank naar de afval gebracht... m'n moeder krijgt komende week een sta-op stoel en daarvoor moet er 1 bank bij hun weg...die komt deze kant op.
Ik had nog een Ikea klippan bank (met verschillende hoezen) ding gaat al mee sinds 1995...dus mag wel een keer he...
Dus als iemand nog iemand kent met deze bank...heb nog hoezen te koop 😃
Vannacht trouwens nog wat...
schijn ineens keihard geroepen te hebben IK BEN ONGESTELD GEWORDEN!!!
lief schrok zich helemaal te pletter...
gaat verder goed hier! op naar donderdag :shock: