sterretje37Oud lidBerichten: 2.061Lid sinds: 22 december 2008
@dotcom: heel veel sterkte!!
hoop1970 schreef:
Iris hoe is 't met jou? schiet op nu! moest gister avond ineens aan je denken... wie weet ben je wel bezig 😊
Hoi allemaal,
Ten eerste @Estrella. TOP . Gefeliciteerd!!!
Met mij alles oke...nu 32 weken. de keizersnede staat al gepland in juni (wegens privacy geef ik niet alle data etc door)
Moet wel echt rustig aan doen...het is wel zwaar nu de laatste paar weken. En ineens komt zo'n bevalling dan dichtbij en ineens is het eng:-)
Groetjes aan allemaal. Lees dat de kleine dame van Roosie alweer 9 maanden is...tjee wat gaat dat snel.
en Ruthje begonnen aan de ICSI ? of haal ik nu iets door elkaar?
Shanna38 schreef: Pfff Moederdag wat een dubbele dag zeg, zo blij dat wij allebei ons moeder nog hebben en daar heen kunnen maar oh wat had ik graag een tekening op bed gehad.Dikke knuffel voor iedereen die er eentje kan gebruiken.
Liefs van Shanna
Jelske schreef: @Hoop; had je je abbo opgezegd? moet ik ff over nadenken wat je bedoelt hoor... gaat het verder wel goed met je? begint het verdriet en boosheid al wat in te dalen zodat je wat rustiger over de toekomst kan nadenken? Of heb je al een besluit genomen (ivf of stoppen bedoel ik)
jersey schreef:Hoop, jij mag niet opzeggen, want het is tenslotte jouw topic!
Roosie schreef:
@Hoop, ons niet op gaan zeggen hoor! Liefs Roosie
Roosie schreef: @Hoop, hopelijk ben je niet in de rode mood, maar in flink oranje mood.