Zo maak nu even tijd voor jullie hoor!
@Hoop, wat goed om te lezen dat je niet kunt poepen :mrgreen: Klinkt wel gemeen hé, maar je weet dat ik het goed bedoel, een zwangerschapssymptoom!
Alles wordt zo goed vastgehouden nu bij jou, dat je zelfs niet kunt poepen. Wel vervelend want dat voelt niet fijn, hopelijk is snel die kurk eruit.
@Shan, mooie verjaardag gehad?
@Anne, super spannend nu! Heb je te horen gekregen hoeveel eitjes er geoogst zijn en hoeveel zwemmers?
En dan nu wachten op het telefoontje, wanneer verwacht je die? Duimmmmmmmmmmmmmmmmm
@Ruth, dikke knuffel!
@Jersey, aan het genieten van je vakantie?
@Jelske, fijne vakantie, geniet er lekker van!
Hier is onze kleine dame dus 1 jaar geworden, voelt echt apart. Klinkt cliché maar het eerste jaar is echt hard gegaan, ze heeft ook zoveel ontwikkelingen doorgemaakt in het eerste jaar.
Merk wel dat ze een groeisprongetje maakt, ze is nu wat eerder huilerig en savonds moeilijk in slaap vallen, maar dat gaat ook wel weer over.
Haar verjaardag hebben we alleen met familie gevierd, was al druk genoeg voor haar.
Hieronder twee foto's 1 van de taart en 1 van Jane met taart. Ze kijkt wat verongelukt, ze vond het kaarsje uitblazen niet echt leuk heeft ze ook niet gedaan hahaha..Dochter van mijn nichtje heeft hem uitgeblazen. Moeilijk ook voor zo'n klein meisje, snapt er natuurlijk niets van.
http://www.mijnalbum.nl/Foto-MRJXXXB7.jpghttp://www.mijnalbum.nl/Foto-YX6F63OT.jpgIk probeer nu ook de borstvoeding van de middag af te bouwen, helaas lust ze geen melk maar vandaag ontdekt dat ze karnemelk met roosvicee lust. Ze lust gelukkig ook yoghurt met roosvicee.
Paar weken terug moest manlief met papadag toch ineens werken en had Jane naar mijn schoonzus gebracht. Normaal haalde hij me op van mijn werk, maar moest nu met OV naar huis. Op zich niet erg, maar werd toch beetje emotioneel toen ik thuis kwam. Het ging ineens allemaal zoals voor Jane er was. Met OV naar huis en dan in een stil huis thuiskomen. Het is dat er een box staat en speelgoed, anders had ik nog gedacht dat het allemaal een grote droom geweest is. Zo diep zit het dus nog wel.
Ik vind het ook nog moeilijk om de zorg om Jane met anderen te delen, niet met mijn man dat gaat goed en vind ik ook leuk, maar met anderen buiten ons tweetjes. Ik merk dat alles waar ik jaren naar uitgekeken heb het liefst nog zelf wil doen, dat leren loslaten komt nog wel. Soms zegt mijn man om haar uit logeren te sturen, dat kan ik ook nog niet. Mijn schoonzus zit er soms bovenop, ze vindt Jane zo leuk, maarja dit gevoel zal niet iedereen begrijpen.
Met mijn zwangerschap gaat het goed, het gaat heel anders dan bij Jane. De vlagen misselijkheid is over, ben nog wel moe. Ik ga regelmatig in de middag slapen als Jane ook slaapt, dat doet me wel goed. En ik kan minder en ook minder vet eten, verder voel ik niet echt wat. Dinsdag hebben we weer een echo, al voelt het goed, toch altijd blij met zo'n bevestiging.
Veel mensen weten het nu dat ik zwanger ben, krijg regelmatig de opmerking, alweer zwanger en de meeste mensen weten dat we lang op Jane hebben moeten wachten, staat ook op haar geboortekaartje en dan nu ineens snel. We hebben besloten niet meer te liegen, nu weten wat meer buurtjes hoe we zwanger zijn geraakt. Ik denk dat het door het geheim houden er ook een beetje afstand is gekomen. Het is wel goed zo.
Verder druk geweest met werk, ben met een webshop bezig. Ik had de kleuren allemaal aangepast zoals hij wenste, komt hij op bezoek zegt hij ineens dat hij alles anders wilt en dan ook nog voor ieder seizoen een andere kleur, grrrrrrr......... Efin, het is allemaal bijna af, althans dat hoop ik. Hij zou het nog goed met me maken, hij weet dat ik er veel werk aan heb gehad. En dan nu gestart met een nieuwe opdracht.
Jane is ook gaan kruipen, dus meer opletten geblazen. Kan soms maar effe vluchtig op mijn mobiel kijken.
In sept willen we met vakantie, de plannen zijn van Griekenland overgegaan naar Curacao, benieuwd wat het nu echt wordt hahaha....
In okt in ieder geval een lang weekend naar Engeland, dan gaat mijn vriendin trouwen.
Een heel verhaal!
Liefs Roosie