JelskeOud lidBerichten: 2.974Lid sinds: 12 maart 2009
@Roosie; jee wat erg voor je broer zeg! sterkte allemaal en hopelijk slaat hij zich er goed doorheen, net als je schoonvader.
hoop1970 schreef:Inge ik werk halve dagen, maar niet meer in de zorg. Dit gaat goed, merk wel aan 't eind van deze uren dat 't genoeg is, maar na 24u en me verder thuis redelijk rustig houden is 't weer goed (met dubbele fysio)
Hier vanmorgen bij gyn geweest voor nameting van baarmoederhals, lengte is dezelfde gebleven alleen is er nu ook wel funneling te zien 😞
Kortom...
*maandag weer meting en voorlopig elke week om 't in de gaten te houden
*vanaf vandaag beginnen met progesteron
*rustig aan!!!
*bij minste klachten van pijn (rug, benen, buik) zwaar gevoel, bloed en/of slijmverlies moet ik direct contact opnemen met ziekenhuis
Het blijft dus een spannende bedoeling hier!
Baal er wel van hoor... eerst die slopende weken naar de 1e echo en dan alle weken en echo's erna... nekplooimeting, 20 weken echo... het is van spanning naar spanning... en nu dit weer
Zo lang gewacht, ik wil blij zijn, genieten, helemaal los gaan met shoppen en voorbereiden... blergh!
sorry dat ik zo klaag hoor...
moet er ook wat vertrouwen in hebben, wordt nu goed in de gaten gehouden...
Morgen 't maar op m'n werk in de groep gooien... heb s'middag ook afspraak gemaakt met ARBO
Jelske schreef:Yeeeeeaaaaaah Hoop, GEFELICITEERD!! Hoe romantisch... boven op de Eiffeltoren.... Oh, maar wacht even, wat was je antwoord?? :-)
hoop1970 schreef:Gefeliciteerd! 😃 snelle Jelle!!