@Shan, wat een grappig verhaal met je tocht door de mist hahaha.....blijft leuk hoor ook al was ik er zelf niet bij. Sterkte met je buikkie!
@Hoop, een super dikke knuffel! Je hebt heel wat te verduren gehad meis, gooi het eruit dat zal je vast opluchten, sta jezelf de tranen toe! Moeilijk allemaal hé. Sterkte meis.
@Inge, je mag bijna in je nieuwe bed slapen! Wat zal dat heerlijk voor je zijn! Conditie, dat duurt nog even voor je, eer je die weer hebt, dat zal na de bevalling zijn. Ik was aan het einde van de zwangerschap ook alleen maar moe. Maar je hebt nog altijd je oerkracht hoor om je kleine eruit te persen, hoe dan ook.
@Kaka, fijne verjaardagsavond! Blijft altijd moeilijk hé die feestelijke dagen zonder je vader, maar hij zal vast bij je zijn. Ongi op je verjaardag is geen leuk cadeau, sterkte ook met je buikkie.
@Carmen, wow 7 kg kwijt! En jij maar zeggen dat het afvallen niet lukt. Goed hoor houen zo, maar dat is nog altijd het moeilijkst hé.
@Anne, ik ben zeker trots op haar eerste lach, ik smelt dan echt weg hihi.......
Verder is ze wat haar aan het verliezen, vooral bij haar voorhoofd, ze heeft nu net zo'n kapsel als haar vader hahaha.......ben benieuwd wat er voor haar terugkomt.
Hier een foto van onze Jane van 19 aug.
http://www.babybytes.nl/fotos/leden/...6-31974269.jpgVandaag is ze alweer 4 weken! Wat vliegt de tijd!
Liefs Roosie