angel26Oud lidBerichten: 1.790Lid sinds: 13 juni 2010
Net wat extra melk gegeven toen hij wakker was uit de borst en ik zie meteen dat hij meer wakker is voor 16.00.
Sophie1978 schreef:Sophia heeft nog geen 2de prikken gehad. Hier (en bijna overal op de wereld en volgens advies van WHO) doen ze dat bij 4 maanden en dan de 3de ronde met 6 maanden. Misschien weet Rebecca waarom in NL met 2, 3 en 4 maanden?
Even een ander vraagje; hebben jullie nog de verkleiner in de maxi cosi? Wanneer gaat die er uit?
vero schreef:@ Sophie
De arts op het cb vertelde dat de speekselklieren nu gaan werken want het was mij opgevallen dat Dean heel veel belletjes blaast en iedereen zei het kan zijn dat hij al een tandje krijgt nou in z'n mondje zijn nog echt geen bobbeltjes te bekennen. Misschien dat het bij Sophia ook haar speekselkliertjes zijn.
vero schreef:@ Sophie
De arts op het cb vertelde dat de speekselklieren nu gaan werken want het was mij opgevallen dat Dean heel veel belletjes blaast en iedereen zei het kan zijn dat hij al een tandje krijgt nou in z'n mondje zijn nog echt geen bobbeltjes te bekennen. Misschien dat het bij Sophia ook haar speekselkliertjes zijn.