Jammer, de netelroos begint weer in hevigheid toe te nemen... Balen, het zag er zo goed uit vanochtend. Gelukkig is het niet gevaarlijk en alleen maar ongemakkelijk, maar toch, jammer is het wel.
De traktaties zijn af, maar het viel me niet mee. Echt lekker zit ik niet meer aan de tafel, dus kreeg overal kramp 😊 Ze zijn af, en dat is wat telt. Het zijn bedjes geworden, met een lakentje eroverheen en een baby hoofdje net onder het lakentje uit. Wilde poppetjes met een luier maken, maar de hema had geen yoghurt rozijntjes en de ah wel, alleen waren dat geen doosjes, maar zakjes. Ach, het ziet er schattig uit en de kids gaat het toch vooral om de inhoud, hahaha. Voor mijn directe collega's heb ik mini-chocolade taartjes gemaakt, met chocolade glazuur en blauw/witte muisjes er overheen. En voor de andere collega's gewoon koekjes. Daarnaast staat nu de appeltaart in de oven (vriendlief had erg veel zin in appeltaart en bakken vind ik niet erg, dus voila, in de oven met dat ding). Het avondeten staat klaar om gekookt te worden (gekookte aardappels, bruine bonen met uitjes en gehaktballen) en mijn ouders heb ik veilig naar Groesbeek gebracht. Actief genoeg geweest, hahaha, met tussendoor ook steeds de keuken opruimen, want ik kan niet bakken zonder rommel te maken.
De was hangt buiten aan de waslijn, hopenlijk helpt het een beetje tegen mijn allergie, nu het weer gewassen is met Robijn.
@Selly: ben toch benieuwd wat jouw gyn zegt, de volgende keer, over beebje. Want die steekjes zouden goed kunnen betekenen dat ie aan het indalen is en das toch een mooi begin.
@Bibi: balen van je harde buiken en steken in de liezen (check!). Altijd zo zonde als je moet 'betalen' voor een fijne middag.
@Daffie: oh, ik voel zo met je mee, voor wat betreft je paard. Ik merk dat ik hoe langer hoe meer mijn eigen paard mis, hoewel dat al bijna 4 jaar geleden is dat hij is verhuist. Maar toch, het knaagt... Hopenlijk kun je snel weer genieten van je paardje.
@Sterretje: die druk aan de onderkant heb ik ook wel eens, doet bij mij geen zeer. En mijn beeb is zeker weten nog niet ingedaald. Misschien komt het gewoon door alle spanning op de buik? Mijn buik voelt momenteel aan als een mega ballon, met ietsjepietsje teveel lucht erin 😉 Dus dat drukt misschien wat op je blaas/vagina?
@Deedee: he, een stoel op zolder, dat is een goede tip. Hier hangt normaal alle was op zolder en ook de droger staat daar. Een uitpuf stoel is dan misschien wel slim ja. Al heb ik op de zolderkamer wel een (bed)bank staan, dus dan zou ik daar even kunnen gaan zitten. Door het klussen ligt die echter vol momenteel... En leuk joh, de mijlpaal van 34 weken met de gerijpte longetjes! Ik mag morgen volgen 😉
@Verlof: ja, ik heb heel erg zin in mijn verlof. Mijn lichaam is er absoluut aan toe, want er komen hoe langer hoe meer dingen bij. Zaterdag was wel het toppunt. 's Ochtends diarree, 's middags zo'n pijn in mijn bekken dat ik nauwelijks kon lopen en 's avonds netelroos... Ik heb echt wat rust nodig. Zal me vast gaan vervelen, want dat doe ik nogal snel, maar heb er toch heel veel zin in.
Dinsdag mag ik weer naar de verloskundige, dan heb ik weer een waarneemster. Zal wel gewoon een korte standaard check zijn. 2 weken daarna heb ik weer een van de vaste verloskundigen (ben dan 36 weken) en dan hebben we het bevalpraatje. Ben erg benieuwd.
Zo, nu ben ik wel een beetje moe. Mijn rug vooral is erg moe. Dus ik ga even relaxen...