Kruimeltje: hele mooie shoot hoor!! Pinkymeid: wauw, wat groei je mooi! Vind je het nog erg spannend? Angel: lief buikje zeg, heel mooi puntje!
Ik heb gisteren een fotoshoot gedaan met een vriendin van mij. Niet professioneel, gewoon een beetje proberen hihi. En daarna heb ik ze zelf bewerkt (bijsnijden en zwart-wit maken etc). Dit vind ik zelf de mooiste/leukste foto's:
Eliza82Oud lidBerichten: 3.382Lid sinds: 26 november 2010
hihi ja ik heb eindelijk een BUB !! 😊 :) mocht wel es na een lange 41 weken en 3 dagen haha. Ga morgen es mijn laatste BIB-buikfoto en een fotootje van mn bubje plaatsen 😊
selly1985Oud lidBerichten: 4.410Lid sinds: 22 februari 2010
zo heb es wat teruggebladerd om alle buikjes te bewonderen die ik de afgelopen week gemist heb 😊 Waren er heel wat hihi.
@ mowzy: supermooie buik !!! @ epat: het begin is er! mooi! en idd soort bobbeltje bovenin je buik haha, zullen idd wel darmen zijn ws die omhoog geduwd worden. @ kruimeltje: hahaha herkenbaar die darmen die soms wel op hele gekke plaatsen gaan rommelen, had ik ook :). Hele mooie fotoreeks trouwens, vooral die eerste foto is echt prachtig, die zou ik zo inkaderen als ik jou was :). Wel flinke groeispurt achter de rug heb ik de indruk?? @ pinky: jouw buikje is ook wel goed aan het groeien nu, duidelijk verschil met de week ervoor! echt heel erg mooi!! @ angel: ook al zo'n mooi buikje! @ bloem: jij ook prachtige fotoreeks en ook goed gegroeid nu toch! @ eliza: mooi!! vooral die laatste foto! @ limi: nou dat is al meer dan een begin hoor, zo zichtbaar al zeg! Prachtig!
Soetje1986Oud lidBerichten: 779Lid sinds: 8 juni 2010
Meiden met een 2e of zwanger van de tweede een vraagje... ging bij jullie je buik met de tweede ook zo super snel... mijn buik is nu al net z o groot als bij de 1e met 20 weken..:-?
PinkymeidOud lidBerichten: 6.169Lid sinds: 21 februari 2010
hier: nog niet zoveel kunnen genieten als gezinnetje helaas want van maandag tot vannamiddag weer in het zh gezeten met lisa. Kleine meid heeft zware bronchitis en nu ook nog ergens een ontsteking (niet echt duidelijk waar maar is te zien in haar bloed). Voorlopig mocht ze mee naar huis met medicatie maar van zodra ze opnieuw koorts maakt moet ze terug, dus durf er nog niet te veel aan wennen dat ze thuis is. Maar ze doet het verder wel geweldig!! Slaapt goed, drinkt goed, altijd rustig en zo heel erg te genieten ondanks het ziek zijn, zo trots op mn kleine sterke meid want ze heeft het met momenten wel erg lastig met ademen en verslikt zich ook af en toe in al dat slijm waardoor ze dan gaat overgeven. Maar desondanks tovert ze dan toch af en toe zo'n zalig lief glimlachje op haar gezichtje waarbij ze af en toe zelfs al gaat kirren hihi.
RebeccaOud lidBerichten: 2.499Lid sinds: 3 augustus 2010
@hbb ooh meid jeetje wat heftig meid heel veel sterkte meid met dit groot verlies @Cindy ooh meid zo klein en al zo ziek hopelijk gaat het snel beter met haar en hopelijk hoeft ze niet meer terug naar het ziekenhuis
huisje_boompje_beestjeOud lidBerichten: 4.392Lid sinds: 9 augustus 2010
Echt heel heftig hhb!!! Ik heb zelf afgelopen juni een miskraam gehad na 13;1 weken, zo ongelofelijk inderdaad omdat je al een hartje hebt zien kloppen, we hadden het zelfs al een paar keer gezien en dan toch heb je ineens zo'n heel klein iniminimensje wat zo compleet lijkt in je hand dat er toch niet meer is.... Pfff krijg nu ik het schrijf gewoon weer tranen in mijn ogen. Heel veel sterkte, neem alle tijd die je nodig hebt om het zowel lichamelijk als geestelijk een beetje te verwerken. Dikke knuffel vanuit hier!
Cindy, jij hebt het ook niet makkelijk met zo'n ziek klein hummeltje. Fijn dat ze nu toch in ieder geval even thuis is en laten we hopen dat ze zo sterk is dat ze niet meer terug hoeft. Zo'n kleintje in het ziekenhuis met al die bacterien daar is volgens mij ook niet alles. Sterkte!
@hbb en eliza hoe klein het ook is het blijft gewoon verschrikkelijk om zo een klein mensje te moeten missen, ook hier weer tranen in men ogen, ook hier missen we ons zoontje nog steeds
Even nog geen puf om te reageren. Maar ik wilde jullie deze foto's niet onthouden.
[ATTACH=CONFIG]9442[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]9443[/ATTACH] De laatste buikfoto is gemaakt net iets meer dan 12 uur voordat Tim werd geboren. Mijn man heeft hem zondagavond op facebook geplaatst met de tekst "37 weken exact .. vanaf morgen mag het kereltje op de wereld komen!". Toen hadden we nog geen idee hoe waar deze uitspraak zou zijn, want pas rond kwart voor 4 's nachts braken spontaan de vliezen (zonder enig voorteken) en om 6.54 uur was Tim er al.
hbb: oh meid jeetje zeg wat erg. Is natuurlijk altijd erg maar als je er al zo lang op wacht, dan eindelijk zwanger bent, al een hartje gezien hebt en het dan nog op 11 weken fout gaat, bah geen woorden voor. Heel veel sterkte meid!!
kruimeltje: prachtige foto's!
StreepjeOud lidBerichten: 124Lid sinds: 1 september 2011
Wat een rust hier... Ik vandaag weer buikfoto's gemaakt, komen ze: [ATTACH=CONFIG]9516[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]9517[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]9518[/ATTACH] en deze is van 2 weken geleden: [ATTACH=CONFIG]9519[/ATTACH] Ben volgens mij wel lekker doorgegroeid...
cindy85Oud lidBerichten: 5.410Lid sinds: 6 december 2009
Dank je wel luna!! Ik kan het nog niet helemaal beseffen..het gaat zo snel allemaal! Snel zwanger - niet zwanger - zwanger! Begrijp me niet verkeerd, ben heel dankbaar dat dit ons is gegund maar loop geloof ik met het besef nog ff achter 😉 lichamelijk beginnen met borsten gevoelig te worden, verder ben ik helemaal fit! Hihi en ik ga er natuurlijk voor dat ik over 15 weken zo'n mooie buik heb als jij!!
LunanoaOud lidBerichten: 13.006Lid sinds: 25 maart 2009
Dat besef is logisch. Het is nog zó ontastbaar in dit vroege stadia. Meer als een positieve test heb je niet. Na de echo ( zie dat je de 20e mag YEAHOE ) besef je het vast meer 😃
Meteen na je miskraam zwanger dus? Met hoeveel weken is het de eerste keer mis gegaan meid? 😞
Dit kindje blijft gewoon plakken! Super meid. Gefeliciteerd 😃
pooh1986Oud lidBerichten: 2.786Lid sinds: 3 december 2011
Ik kijk ook heeeeel erg uit naar de echo! Wordt het idd wat tastbaarder! Het vruchtje was de vorige keer als gestopt met groeien rond de 5weken..maar kwam er pas later achter en uieindelijk pas verloren bij de de 10 weken.
Jeetje, dat heeft lang geduurd dan Pooh voordat je lichaam het afstootte. Deze keer gaat het vast helemaal goedkomen!!
Angel, mooi bescheiden buikje hoor, mijne vast volgens mij al veel groter toen. Dit is beter haha.
Kruimeltje, helaas geen twitter dus ik kan de foto niet zien. Toch grappig hoeveel meiden zeggen dat ze hun buik missen na de bevalling. Kan me er zo niks bij voorstellen. Ben blij als dat getrappel straks uit mijn buik weg is en ik weer rustig en lekker in bed kan liggen (denk ik....)
Angel21Oud lidBerichten: 4.352Lid sinds: 22 april 2010
eliza, Heb nu al regelmatig last van mn buikje die een beetje in de weg begint te zitten haha dus ben wel blij met het formaat;) Ben flink gegroeid afgelopen 4 weken dus dat gaat wel lekker.. En daarbij heb nog 15,5 te gaan! haha En moet je nagaan dat mn baarmoeder ook nog eens 3/4 weken voor ligt op groei.. maar de vk zei dat mn buik idd kwa formaat niet te groot is... dus rare combi dat lichaam van me:P
Ach ja Angel, je hebt idd nog ff om te groeien :-). Je buik groeit dus lekker naar binnen als ik het goed begrijp met zo'n grote bm. Nou ja als die kleine het maar goed doet hè, daar doen we het uiteindelijk voor 😃
Nou, hij groeit wel erg naar buiten hoor, dat dan weer wel haha,... ik ben namelijk in het begin zo'n 10kg afgevallen dus was best nog al slank geworden, dus mn buik is vergeleken met 12 weken echt huge.. en mn huid staat ook helemaal strak haha.
Enne, 20 juli is zeker een mooie datum!! dan zijn mn vriend en ik 5 jaar samen :d
Ja heb nu nog steeds last van erge misselijkheid en niet goed kunnen eten (heb hyperemesis zoals ze het zo mooi noemen) Heb ook in het ziekenhuis gelegen uitgedroogd..
Ennne, haha ze komt wanneer ze wil komen;) maar 20 zal wel erg mooi zijn:P andere datums zijn ook prima hoor haha!
Tis idd niet leuk nee en je moet je voorstellen hoeveel je dan naar fatsoenlijk eten verlangt en weer eens gewoon je dagelijkse dingen te kunnen doen haha!! Had omeprazol en emefasene zetpillen ben met beide gestopt want totaaal geen verschil. Enige wat hier helpt is rust en heel licht verteerbaar eten.. dus zit al vanaf de 10 weken in de ziektewet en mag ook niet meer aan het werk tijdens mn zwangerschap.. En gelukkig heb ik een hele lieve vriend die alles van me over heeft genomen wat betreft huishouden etc.
Maar ach, zoals alle cliche's.. We hebben het er voor over!!! hahaha
Nou pfff dit is wel heel heftig hoor!!!! :-(, hoe blij zal jij zijn als jullie meisje er straks is en je gewoon weer een boterham (om maar iets te noemen) kan eten. Dat zal best wel heel gek zijn denk ik haha Heb je zoveel moeten doorstaan om zwanger te worden, krijg je dit ook nog eens op je bordje. Het zit je/jullie niet mee! Wel super dat je vriend nu zoveel voor je kan doen.
@pinkymeid, wow, mooi buikje hoor!! Voel je je goed?
@angel, jeetje, wat rot meis!! Ik vond een beetje misselijk al erg, maar als ik dit lees moet ik daar gewoon blij mee zijn!! Hoop dat je wel nog een beetje kunt genieten!