huisvrouw42Oud lidBerichten: 1.751Lid sinds: 15 oktober 2007
@pinky, morgen pretecho zie ik!! spannend hoor!!!
Angel21 schreef:Nou eigenlijk meer niet eet kilo's! hahaha, kotsen moest ik maar een weekend en werd ook meteen opgenomen.. blijft telkens alleen bij hele heftige misselijkheid. anders lag ik wel vaker in het zkh, dus ik hou het ook tegen haha
Vanaf de 6 weken at ik al bijna niets meer, en dat is nu dus nog steeds maar weinig ja.. vandaar dat die kilo's zo hard eraf gingen, maar er ook niet snel bij op komen! stel ik zou weer gewoon normale hoevelheden kunnen eten dan is het wel anders, maar ik denk dat dat pas na de bevalling word!
En dan ga ik me meteen ziek vreten in een portie spareribs!!!! hahahha
Even ontopic, komen er nog mooie buikfoto's? (A)
Lunanoa schreef:Ooooooooohmijngod wat een gaaf pakkie! Feetje is inderdaad goed aan de prijs hahahahaha.
Agh moet kunnen, jullie hebben lang genoeg gewacht 😉
Ennuh, anders moet Maymar maar een jongetje baren. Kun je het haar geven :P
Liminous schreef:Voor mij ook geen druppel alcohol! Mis er ook niks aan moet ik zeggen, want drink toch al bijna nooit..
Hierbij mijn beloofde buikfoto. Ook de foto van 13 weken erbij gedaan.. Ben toch behoorlijk gegroeid in 3 weekjes tijd als je t mij vraagt..
maymar schreef:Waaaaaaauuuuuuuwwwwwwwwwwwww schat!!!!! Je krijgt echt een supermooi buikkiej :mrgreen:
De rest van de meiden ook een mooi buikje ofcourse :D
Bloem81 schreef:Ik kom jullie m'n 40 wkn buik showen :)! Ja ja, vandaag is mijn uitgerekende dag!!!
Weten jullie wanneer ze komt :P?