Mooi Maymar! En euh duidelijk aanwezig. 😉 maar het lijkt nu iets minder hard te gaan he?
Tara ben benieuwd 😊 fijn zeg, na alle toestanden dan nu toch een brusje voor Jolijn onderweg 😊
Hier mijn foto van 37+3. Toch gek om de termijn voorbij te gaan waarop J en F zijn geboren. Maarja, dat was een andere situatie en deze uk kan maar zo nog 4 weken op zich laten wachten 😉
Mooooi Erica en spannend wanneer uk zich aandient!! Het gaat idd minder hard als in het begin al heb ik wel weer een spurtje gehad hoor. Ben benieuwd hoe dat straks komt in mn verlof haha 😉
Bati jaaaaa joh t gaat zo hard.... heb wat lichamelijke klachten maar uk doet het goed en dat is het belangrijkste!! Hoe gaat het bij jou??
Whitchy ben benieuwd 😊
adniLOud lidBerichten: 5.518Lid sinds: 3 juni 2010
@ Maymar: hier alles goed. Kwaaltjes hier en daar maar dat hoort erbij. Over een paar weken nog een groeiecho, dus ben benieuwd. @ Witchy: dan ben ik wel eens benieuwd naar de buikfoto!!!!
Tara28Oud lidBerichten: 6.741Lid sinds: 22 januari 2009
Haha nou dit is wel s avonds hoor. Overdag is het wel wat kleiner en draag nu even niet alleen maar een strak shirt als ik bij mensen ben die het nog niet weten. Dan gaat er een blousje overheen of iets anders om het wat te verdoezelen. Maaaaaar heel veel mensen weten het al:-) Ik heb nu herfstvakantie en volgende week moet ik het nog even tot eind van de week verbergen op mijn werk. Dan ben ik 12 weken en vertel ik het mijn collega's.
Nou, het was dus mijn buikje met ruim 11 weken ipv bijna 11 weken. Vandaag had ik de 2e termijnecho (was eerst bij gyn, nu bij vk en de vk vond de termijnecho die de gyn gemaakt had net iets te vroeg, dus mocht nog een keer) en nu ben ik even 5 dagen vooruit gezet. Helemaaaaaal niet erg haha. Dus nu zondag opeens al 12 weken:)
Mikkie85Oud lidBerichten: 898Lid sinds: 24 september 2012
Mikkie: hihi dank je! Heb er vlak voordat ik zwanger werd met veel moeite 3 kilo aan gekregen in 4 maanden tijd. Was echt te licht, maar met die paar kilo'tjes erbij weer helemaal tevreden. En de zwangerschapskilo's:-). Kom maar op! Ik hoop er een paar te kunnen behouden hierna;)
Witchy, ik zag je foto eerst ook niet, maar nu wel en t is echt een mooie overduidelijke zwangere buik!
Maantje, kan wel iets eerder dan over 10 weken toch?
Liminou, gewoon showen joh!
Ik kom geen buikfotos meer spammen want wegens omstandigheden word ik maandag opgenomen in het ziekenhuis om de bevalling op te wekken, ons kleintje groeit niet echt meer in mn buik en is aan de kleine kant maar nog wel in the safe zone daarbij is mn bloeddruk te hoog en omdat alles nu goed gaat en ik 37 weken ben willen ze niet langer afwachten.
@ Cindy: wauw wat ben je smal zeg, ziet er goed uit. 17 weken zou ik je niet geven, vooral niet voor een derde. Nooit last van striemen gehad? hopelijk niet.
maymarOud lidBerichten: 2.515Lid sinds: 28 september 2009
Cindy jou buikkie heeft ook al een mooie vorm!! Beetje een punt 😉 maar wel echt al zwangerschapsbuikkiej. Idd het gaat nu niet zo heel hard meer als in het begin, blij toe tis best zwaar zown dikke belly haha. Wat ik alleen niet snap is dat heel veel mensen denken dat ik nog maar 3 weken ofzo moet... ik vind het nog best meevallen qua grootte
Whitchy jeetje wat naar meis!! Heel veel succes/sterkte met de bevalling toi toi toi
Mooi puntje Cindy! Valt best mee voor een derde of niet?
Maymar ook weer mooi! Grappig om te zien hoe je die buiken echt in allerlei soorten en maten terug ziet 😉
Hier mijn meest recente foto, van gisteren met precies 39 weken. Hopelijk een van de laatsten, want het valt me steeds zwaarder met twee kleintjes van nog geen twee thuis...
thanks meiden 😊 ja valt best mee voor een derde idd. Moet wel zeggen dat mijn buikfoto's wel 's morgens vroeg voor het ontbijt genomen worden. Tijdens de dag heb ik wel een duidelijk grotere buik. Wanneer nemen jullie foto's? striemen idd nooit gehad, dus hopelijk ook nu weer niet!
heel mooie buik Erica!! Zal idd waarschijnlijk best zwaar zijn nu zo op het eind met 2 van die kleintjes in huis!
Zo even tijd om wat te posten. Ik blijf nu al wat langer in die 10 a 11 weken hangen ben 3 dagen terug gezet vandaag. Maar dat mag de pret niet drukken
Aaahhww dank meiden moet er gewoon van bloze :oops: haha
cindy ik merk zelf weinig verschil misschien lijkt het ook wel zo doordat de laatste foto met donkere kleding was en nu met witte maar misschien issie toch ook wel weer gegroeid hoor 😉
Ik zal zo es een foto plaatsen van 25 weken en 33 weken met hetzelfde shirt daar zie je wel heel leuk het verschil
HHaha idd Erica :oops: nu snap ik ook wel waarom sommigen denken dat ik bijna uitgerekend ben 😉 Maar wel een prachtige buik heb je!!! Word nu dus echt spannend wanneer uk gaat komen dus, hoop zo snel mogelijk want overtijd gaan lijkt me niks aan. Ik hoop dus dat dit je laatste bib-foto is en dat de volgende een bub-foto wordt 😃
Aan een paar mensen verteld, qua familie alleen de oma's opa en tantes.. De rest van de familie moet ik nog inlichten 😊 Op mn werk weten ze het ook nog niet, gelukkig draag ik wijde werkkleding 😉
TrotsemamaOud lidBerichten: 1.000Lid sinds: 8 december 2011
Ja, mn buikje is niet meer te verbergen.. Zeker in de avond niet.. Maar met wijde werkkleding en het uitstellen van afspraken met verdere familie gaat t goed 😛 En de mensen in onze directe omgeving weten het al wel hoor 😃 Paar vrienden, mn moeder en zus en de moeder en stiefvader van mn man. En mn schoonzus 😊
Ik merk dat ik het nog niet zo goed durf te vertellen.. Ben nog zoo bang voor een tegenslag :$ In m'n hoofd is het zwanger gaan deze keer veel te snel gegaan.. Of nouja, gelukkig maar, begrijp me niet verkeerd.. Maar bij A. 3 jaar moeten wachten en zoveel ellende gehad.. Blijft gewoon gek dat het nu in 1 keer raak is en dat het dan nog goed gaat ook..
Hier 2x in 1X raak dus snap je gevoel heel goed! Ik had op het begin ook zoiets van dat kan toch niet (goed blijven gaan) Maar het is echt zo! Zodra je ukkie voelt word dat gevoel anders...
BatiOud lidBerichten: 2.877Lid sinds: 19 juli 2009
@ limi: dat ziet er goed uit ;)! Kan begrijpen dat je nu iets onzeker bent ivm je zwangerschap. Bij de eerste heb je zolang moeten wachten en nu ben je snel zwanger, dat is moeilijk dan te realiseren dat t ook anders kan. Hopelijk gaat alles goed en voel je over een paar weekjes de kleine goed bewegen!
TrotsemamaOud lidBerichten: 1.000Lid sinds: 8 december 2011
Limi ik heb precies het zefde gevoel. Ik ben morgen 8weken maar het besef is er nog steeds niet! Ben dan ook heel blij dat ik maandag weer een echo heb.
Is het echt zo Adnil?? Zelf vind ik mn buikkie (van bovenaf 😉 ) nog best normaal hahaha maaaaar volgens mij van zaterdag op zondag issie weer wat meer naar voren gekomen want jeutje wat stond mn buik/huid strak zaterdag