Haha grappig he, we hebben zeker al een jaar of 3 geleden gezegd dat we hopen om ooit samen een buikfoto te kunnen maken.. En hier issie dan eindelijk! Jammer dat een foto altijd iets anders lijkt, die buik van Maymar is zooooo huge!! Maar wel super mooi 😃
Hoe bizar dat je aan zo'n forum zo'n goede vriendschap over kunt houden. Sinds 3 jaar ook in het echt contact en we zien elkaar gemiddeld 4x per jaar ondanks de afstand. En onze mannen kunnen het ook nog een super goed met elkaar vinden 😊
WitchyOud lidBerichten: 1.175Lid sinds: 19 juni 2012
Zo dames ik kom hier ook eindelijk maar eens meedoen, ik heb een buikje van mezelf dus vond het eerst nog te moeilijk om nou echt te kunnen zeggen of je wat ziet, dus vandaar dat ik nu pas mee kom doen want volgens mij begint er nu echt wat te komen 😉 Ik kijk hier natuurlijk al een tijdje mee en heb al heel veel moois voorbij zien komen en wat een verschillen bij iedereen zeg.... Die van Maymar en Liminous vond ik ook super, zo gaaf om te zien ook wat voor een fijne vriendschap er door zo'n forum kan ontstaan..... Blijf er van genieten dames!!! Liefs Belle......
cindy85Oud lidBerichten: 5.410Lid sinds: 6 december 2009
thanks meiden! **bloos bloos** 😊 Idd best bescheiden voor nummer 3 maar was vorige keren ook zo. Scheelt natuurlijk wel als je lang bent dat je meer plaats hebt om je buikje in de lengte te laten groeien ipv vooruit 😊
@trotse mama: duidelijk buikje al hoor, mooi!!
maymarOud lidBerichten: 2.515Lid sinds: 28 september 2009
Ik lees al wel een tijdje mee en zie echt mooie buiken voorbij komen. Dus nu is het ook tijd voor mijn buik. Het lukt me alleen niet om ze direct hier te tonen dus dan maar zo.
adniLOud lidBerichten: 5.518Lid sinds: 3 juni 2010
hahaah limi ik schrok me rot zag eerst jouw foto (van bij A) en dacht nee dat kan niet, maar zag toen dat dat niet nu is haha Je gaat wel hard trouwens!
LiminousOud lidBerichten: 3.818Lid sinds: 19 oktober 2009
Hahahahahaha limi mijn buik is écht niet bijna hetzelfde als jou bij A. Toen je hier was hadden we het daar nog over 😉 dan is die van mij nog bescheiden 😛 Maaaaaar ik vond die van jou ook wel onwijs mooi!! En nu ook weer! Echt duidelijk alweer.
@ Limi: wauw zeg wat een buik al voor 14 weken! Die is gewoon groter dan mijn buikje al haha. En wat een enorme toeter had jij op het einde van je vorige zwangerschap, gewoon niet normaal zeg 😊
@ lynn: mooi buikje hoor!
adniLOud lidBerichten: 5.518Lid sinds: 3 juni 2010
Oh Bati ik zie nu pas dat je vraagt hoe het gaat. Maarreh idd laatste loodjes, nog ff en dan is uk er al :shock: Gaat op zich best goed hoor, alleen willen mn hormonen meer dan dat mn lichaam aan kan :oops: Heb een heel lijstje met wat er nog "moet" en als ik me aan me schema hou dan ben ik woensdag klaar en mag vriendlief zaterdag het laatste klusje afmaken hahaha 😉 Hoe gaat het met jullie?
belleOud lidBerichten: 1.229Lid sinds: 28 september 2012
Lynn aahhhh je hebt je mooie foto's hier ook staan zag ik, jij brengt me op ideeen met die mooie buikband van je, had ik nooit aan gedacht dat t ook een sjaaltje had kunnen zijn erg leuk bedacht 😊
Maymar mooie buikfoto van jou weer, jeetje t gaat zo snel allemaal inderdaad, zo spannend t kan elk moment los gaan natuurlijk..... Nah ik wens jou en iedereen en mijzelf een hele snelle pijnloze bevalling toe 😉 Dat zou me toch wat wezen....... Dus je hebt nog een heel to-do lijstje? Hihi herkenbaar, heb er ook een enorme nog, maar voor nu zit die nog in mijn hoofd, dus manlief kan em maar de borst natmaken.......
Maantje kom m maar gauw posten hoor, ik moest zelf eerst ook even over een bepaalde drempel heen, maar tis juist hartstikke leuk om hier mee te doen en alle verschillen te kunnen zien..... Nah ben benieuwd!!
Limi jij hebt ook weer mooie foto's derop, bij die toeter van A dacht ik wel ff: woooooaaaaaaaaa, pijnlijk, heavy, strak, pijnlijk, heavy, strak, woooaaaaaa 😉 Maar hij is wel heel mooi, ben benieuwd of t nu weer zo gaat bij jou, je bent al goed op weg in ieder geval 😉 In ieder geval maar lekker blijven smeren met fijne dingetjes, ik denk dat ik na die foto van je nog 1 keertje xtra smeer 😉 Niet dat t uitmaakt want heb mn leven lang al striemen, maar tis gewoon zo fijn even.......
Nou dames zal er nog even een schieten van mezelf en dan kom ik m zo wel posten..... Een hele fijne dag allemaal!!!!!
@ maymar: dat gevoel ken ik. Meer willen doen, maar het gaat toch allemaal niet meer zo goed hoe je zou willen. Ga je thuis bevallen of in het zh? Hier alles wel goed. Afgelopen nachten wel meer last gehad van menstruatiekrampen, dus denk dat de baby ingedaald is. Of een poging heeft gedaan 😉 morgen controle, dan horen we t wel. Ik zie geen ander topic waar ik je dit kan vragen :'s, daarom maar via t buiktopic 😉 sorry dames, maar ik zie zo wel heel erg veel mooie buiken verschijnen!!
Belle leuk hoor!! Buik begint steeds zichtbaarder te worden hè! Heel veel succes morgen bij de 20 weken echo en daarna veel plezier bij je pretecho 😉 willen jullie het geslacht weten? En krijgen wij dat dan ook te weten?? 😛
Bati ja joh ik wil ook gewoon veel te veel haha stomme hormonsters!! Morgen toch maar ff een rustige dag inlassen. Ik wil in het zkh bevallen 😊 en jij?? Nou hopen dat de beeb idd ingedaald is en ook goed vastligt dan kan hij/zij nergens meer heen 😉 Hier nog niet het idee dat uk is ingedaald... moet donderdag weer heen dus zal et es ff vragen
SemmieOud lidBerichten: 1.672Lid sinds: 22 augustus 2012
Belle!!! mooie buik meid!!!! ik wil er ook eeeeeeeennn (zo even zeuren ;-))) Hopelijk is morgen alles goed met de 20wkn echo. Kom je het wel even vertellen??
xxxx
Semmmss en Maymar bedankt dames!! En natuurlijk kom ik t hier ook vertellen..... Alles is gelukkig goed, ik had zo'n zenuwen niet normaal zeg... Ze moeten alleen bij de volgende echo kijken waar de placenta zit, want was niet goed te zien en ze denken dat die misschien voor de baarmoedermond ligt, nah laten we maar hopen dat dat niet t geval gaat zijn...... Ennnnnnnn........ heb toch echt een mini-piemel in mij groeien (hoe bizar 😉 ) It's a boy!!! Semmmss die buik komt er hoor bij jou, ik blijf je net zo lang achtervolgen en steunen tot t zover is dat weet je, en zeuren mag altijd 😊
Kipje 😉 : Super mooie buik meis, wauw daar mag je echt trots op zijn!!
Maymar: Nog even meis en je kleintje mag komen. Jij hebt trouwens ook een super mooie buik!!
De rest van de dames ook hoor!! Ben jaloers op jullie buiken. Hopelijk mag ik straks ook mee doe na mn 3e icsi!! Als ik zo'n mooie buik mag hebben, hou er dan maar rekening mee dat ik hier de boel kom spammen haha!!
Rian-kippieOud lidBerichten: 4.805Lid sinds: 27 november 2009
Rian gave foto!!! Stoer dat je er ook totaal op staat..... Daar waag ik mij niet aan hihi, straks zit der hier een bekende en dat soort dingen heb ik aaaaaaaalllltijd 😉
Trotsemama ben benieuwd naar je foto!!
Maymar hoe gaat t, begint t al wat te rommelen? En hoe gaat t met de zenuwen?
Cindy jeetje heb al wat van je verhaal meegekregen...... Heel veel kracht en moed stuur ik jou de komende spannende tijd hoor en inderdaad wat rian zegt: je bent t verplicht aan jezelf om hier de boel te komen spammen, wij kijken er al naar uit!!!
Hier gaat alles goed, volgende week komt er weer een foto van mij........
Tinesje86Oud lidBerichten: 2.368Lid sinds: 1 februari 2010
Valt nog best mee hoor Belle ik vind het niet heullll zwaar 😉 lijkt erger dan dat het is hahaha. Buik is alleen "zwaar" bij voorover bukken. Tis meer dattie in de weg zit met afdrogen na het douchen of mn graspollen bijwerken down under haha oh en bij sokken en broek aan/uittrekken lol. Uk zit ook echt met et kontje in en onder mn ribben dus dat bepert ook wel behoorlijk 😉
Whaaaaaa dikkie dik 😃 Hihi, zooo jammer dat ik je pas weer zie als je ge-bubt hebt! Alhoewel de binnenkant nog mooier is om te bewonderen 😉 Als jij nou gewoon lekker tussen de 24e en de 26e bevalt, komen wij de 27e langs, deal? 😃 :D
Ik hoop Zondag weer een foto te plaatsen... Ben dan 16 weken en dan loopt het weer synchroon met de weken waarop ik bij A foto's heb gemaakt, wel zo leuk voor het vergelijken 😛
Maymar ik vind de grote eigenlijk wel meevallen als je bedenkt hoe hard je van start ging hij is wel heel mooi zo. En nog vrij hoog.. Volgend jaar maar bevallen?
Belle het begin is er!
Hmz.. Vooruit, de 28e dan... Komen wij de 29e 😛 😃 :D 😃 :D 😃
Mijn buikje groeit niet zo hard hoor 😛 Heb t gevoel dat het bij Ayden veeeeel sneller ging! Maar geeft niet, des te makkelijker is het lichamelijk haha
Ah kan eindelijk weer reageren! Het balkje waar je de tekst typt deed het niet :?
Adnil het gaat nu op het eind idd gelukkig een stuk minder hard als in het begin. Was echt ff bang dat men me kon rollen bij dit termijn hahaha. Mn buik is wel iets groter dan gemiddeld maar dat is ook niet zo gek, ik heb ruim vruchtwater en ben maar 1.61 klein dus uk kan ook geen andere kant op dan naar voren 😉 Buik zit idd nog vrij hoog maar ook dat is omdat ik zo klein ben en uk waarschijnlijk lang is want uk is al 8ngedaald maar t kontje zit me nog heerlijk in en onder mn ribben haha.
Whuhahahahahaha Limi mooi portret ben je! Je ken zo bij de verzameling :mrgreen: Ben onwijs benieuwd naar je buikkie!
Nog geen 16 weken, maar hier dan toch maar een foto met 15+3.. Ga Zondag (16weken) proberen een foto te maken met dezelfde kleding als bij A. toen ik 16 weken was.. Kijken of en wat het verschil is...
maantjeOud lidBerichten: 2.086Lid sinds: 13 juli 2010