Wow maymar, die is mooooooooi haha. Bijna op t eind al. Spannend hoor!
En jeetje Limi, wat een buik al. Hoe zal die straks worden. Je bent mij voorbij met de grote hoor.
Ik moet eigenlijk ook wat trouwer foto's maken. Met Jolijn maakte ik er elke 2 weken eentje, nu vergeet ik t nog wel eens. Vorige week wel een leuke gemaakt, maar daat staat Jolijn ook herkenbaar op (kusje geven op mn buik) en ik zet haar liever niet op een openbaar forum. Moet dus even een keer een andere maken.
Bijna 20 weken nu en maandag de 20 weken echo. Toch wel spannend!
Prinses88, grappig om je hier weer tegen te komen. Ik zat destijds even samen met je in het november topic, maar ging toe mis bij mij (en daarna duurde een nieuwe zwangerschap dus heeeeel,lang, maar is goed gekomen:-))
cindy85Oud lidBerichten: 5.410Lid sinds: 6 december 2009
Fototoestel was stuk. Sinds deze week weer in orde maar net zoals bij Tara doe ik nu echt veel minder buikfoto's. Bij de 2e zwangerschap best wel heel veel nog (haast iedere week haha) maar nu was de laatste alweer een aantal weken geleden. Maar hier komt ie dan 😊
Gaat voor de rest niet zo helemaal goed hier. Zit voorlopig thuis op rust wegens teveel pijnlijke krampen die de baarmoedermond al "soepel" gemaakt hebben. Maandagmorgen opnieuw controle en wordt dan beslist of ik ziektewet inga of toch mag blijven werken. Denk dat het gezien mijn vorige zwangerschappen (2x voortijdige weeën) ik er wel mag vanuit gaan dat ik thuis beland maar baal echt flink ervan. Had zo gehoopt dat ik deze keer wel van een gewone zwangerschap ging mogen genieten en ging allemaal perfect tot dinsdagavond...
Baby zelf doet het gelukkig wel helemaal prima, heeft in de laatste 2 dagen nog geen 2min aan een stuk geslapen denk ik. Serieus energiebommetje 😊
Tara, wat super dat je zwanger bent! Ik weet het inderdaad nog, waren destijds in dat topic heel wat meiden waarbij het toen fout ging. Maar volgens mij waren die minder ver dan jou toen. Voel je je goed?
maymarOud lidBerichten: 2.515Lid sinds: 28 september 2009
Mooooiiiiii Cindy leuk ook om te zien dat het langzaam naar boven toe gaat zitten 😊
Beebielove ook een prachtig mooie ronde buik! Zo leuk om alle verschillende vormen en maten te zien.
Tara ben erg benieuwd naar jou buik, logisch dat je die foto van je buik met J. er niet op zet 😊 (mag van mij wel op het fb gedeelte hoor) maak maar gauw eentje voor hier 😃 Spannend maandag! Veel succes alvast
En de rest weer bedankt voor alle complimentjes :oops: Ik voel me veel mooier voor de buitenwereld nu met mn big belly dan zonder haha ondanks dat ik me totaaaaaaal niet charmant voort beweeg LOL
LiminousOud lidBerichten: 3.818Lid sinds: 19 oktober 2009
Hier zoals beloofd een foto van vandaag.. Heb alleen de outfit niet meer die ik bij A met 16 weken aan had.. Zal straks ff mn externe schijf zoeken voor de buikfoto van 16 weken bij A om te vergelijken met nu 😊
Tinesje86Oud lidBerichten: 2.368Lid sinds: 1 februari 2010
Belle, jouw foto's zijn super. Ben zo blij voor je, lekker showen met die buik.
Hoe plaatsen jullie nu de foto's? Want ik kan niet meer (voorheen wel) via tinypic hierin plakken. Maar kan sowieso niet meer in t forum plakken, ook niet va uit word. Moet ik iets doen met instellingen.
TrotsemamaOud lidBerichten: 1.000Lid sinds: 8 december 2011
Nee doet het niet blijkbaar werkt het niet meer zo als 1,5jaar geleden. Heb niet echt zin om allerlei capriolen uit te halen, dus helaas geen buikfoto's vanaf deze kant!
Rian-kippieOud lidBerichten: 4.805Lid sinds: 27 november 2009
Daar heb ik geen zin in hihihi! (Beetje last van opstandigheid, het hoort gewoon via foto uploaden te werken, zo niet dan is het gewoon waardeloos en doe ik het niet hahahaha, sorry hormonen)
adniLOud lidBerichten: 5.518Lid sinds: 3 juni 2010
Volgens mij lukte het tot 2012 altijd gewoon via de site (foto's zijn nu niet meer zichtbaar) kan me echt niet herinneren dat ik het op een andere manier op deze pagina heb gekregen!
Dan heb je waarschijnlijk steeds pech gehad! Mijn dochter is een jaar (en 2 dagen) jonger als jouw eerste, dus misschien net in die tijd dat het wel werkte! (ben overigens ook ongeveer een jaar na jouw 2e uitgerekend van mijn 2e! hihi)
Gaaf zo'n fotoshoot Rian, t is super geworden!!! Beebielove ook al een mooi buikje.... Limi die collage is ook al zo gaaf om te zien, dat zal ik later in de zwangerschap ook eens proberen voor mekaar te prutsen 😉
Allemaal mooie buikjes hier weer dames, de mijne komt waarschijnlijk volgende week weer hoor als t allemaal wat minder hectisch is dan nu 😉
Alvast een gelukkig nieuwjaar allemaa!!!!
BatiOud lidBerichten: 2.877Lid sinds: 19 juli 2009
Aahhhh lief van jullie!! Nog steeds BIB hoor, wel wat voorwerk sinds gisteren (wat ongikrampen) dus hopelijk is de boel aan het verweken/ontsluiten zodat het snel gaat gebeuren :-).
Als ik het niet vergeet zal ik straks ff een foto maken van mn 40 weken buik, die sinds een dag of 3 ineens ook rond mn navel begint te scheuren 😞 Ach naja tis jammer maar de tijd van blote-navel-truitjes is toch al voorbij haha en krijg het mooiste van de wereld ervoor terug :mrgreen:
Foto'tje van 2 dagen geleden met 20+3......Zal later ook eens een blote buik foto maken. Deze heb ik even snel tussen de bedrijven door op 1e kerstdag geknipt.
Tara28Oud lidBerichten: 6.741Lid sinds: 22 januari 2009
Hihi thanks, ben er best wel fier op , eindelijk wat groei hier 😊 Snap idd ook wat je bedoelde met 'tekenen'. Ik vind persoonlijk mijn voorfoto's vaak mooier dan mijn zijfoto's gewoon omdat ze duidelijker zijn. Zijfoto's tonen bij mij niet altijd even duidelijk de groei. Foto's in vooraanzicht zijn op het laatste altijd alsof ik een gigabasketbal heb ingeslikt terwijl foto's van opzij er dan vaak maar uitzien zoals bij anderen op 30 weken 😊
@ Tara: flinke buikje ook al zeg! Heel mooi hoor! Hihi Leuk he als je oudste er zo in mee gaat! Lisa beseft het hier nog niet, maar Lucas wel steeds meer. Begin deze week had hij zijn hand op mijn buik toen de baby er tegenaan schopte. Hij helemaal blij en trots natuurlijk want die baby was ineens niet meer zo'n abstract begrip maar echt voelbaar. Is hij blijkbaar nog steeds niet vergeten want hij vertelde het vandaag ineens uit het niets nog eens aan zijn papa dat hij de baby gevoeld had. **Smelt**.
Heb zo een tijdje geleden ook een duowagen gekocht omdat tram hier nogal gevaarlijk dicht bij voetpad rijdt en ik dan liever geen 2 loslopende kindjes heb én een wandelwagen. Nu gebruiken we die niet echt omdat ze beiden groot genoeg zijn om zelf te stappen, maar af en toe mogen ze er als 'beloning' wel eens in voor een wandeling of als ik echt geen zin heb om 2 kids in het gareel te houden. Nu onlangs uitgelegd aan Lucas dat als de baby er is, zijn buggyzitje er dan wel uit moet, want dat de baby daar dan in een wiegje moet en hij net als de grote mensen mag stappen. Nou trots hoor!!! Komt me nu steeds opnieuw uitleggen dat de baby nog een klein beetje moet groeien en als hij er dan is (want Lucas wil een baby met een piemeltje net als hijzelf), hij dan in Lucas' buggy mag en Lucas dan 'een groot mens' is :). Te schattig gewoon 😊
@ Maymar: moooi!!!! Lekker showen met die buik nu het nog heel ff kan! Hopelijk voor jou wel je laatste foto nu! Is de baby eigenlijk al ingedaald want buikje toch nog vrij hoog he?
Aahhhhwwwwwww wat onwijs lief en schattig Tara en Cindy, daar smelt je moederhart toch compleet van weg!
Cindy de baby is goed ingedaald, dat merk ik vooral ook in mn bekken auwwww. De baby is misschien wat aan de langere kant aangezien het kontje zich vaak/meestal in mn ribbenboog bevindt 😉 ik ben zelf maar 1.61 dus de baby neemt gewoon mn hele buik in beslag. Mn omgeving zegt overigens wel te zien dat mn buik lager hangt dan een week of 3 terug maarja die zien het natuurlijk in et echt en niet vanaf een foto 😊
Ik ben nu 6 weken zwanger van ons tweede kindje. Ik sta er versteld van hoe snel je het al ziet. Ik had altijd nog wel een 'lege zak' over om het maar zo te noemen maar die is nu helemaal opgezet en gevuld met mijn darmen geloof ik.
Idd BUB hier 😃 ik ben gisteravond (de 28ste dus ;-)) om 22.48 uur bevallen van een kerngezonde en prachtige zoon L.é.v.i.n. R.o.m.a.r hij is 51 cm en weegt 3890 gram 😃 ooohhhhhh wat zijn we trots en verliefd op hem ♡♡♡
Rian-kippieOud lidBerichten: 4.805Lid sinds: 27 november 2009
Vind de bub foto echt mooier dan alle buikfoto's!! Wat een plaatje!! Geniet van je zoon met zijn mooie bijzondere naam!! 😃 Limi was dus helderziend!! 😃
Oooohhh Maymar gefeliciteerd met je zoon!!! Dus jij had stiekem ook een mini-piemel in je groeien haha 😉 Maar wat een mooi babytje, zo leuk om te zien wat er nou al die tijd in je buik zat...... Hoop dat je een beetje een voorspoedige bevalling hebt gehad en ben dan ook reuze benieuwd naar jou verhaal, maar eerst maar es bijkomen en genieten hè!!!!
SemmieOud lidBerichten: 1.672Lid sinds: 22 augustus 2012
Jaaa maymar ik ben ook schreeuwend benieuwd naar je verhaal en ook of ze zich nog wat aan je geboorteplan hebben gehouden enzo en hoe kraamzorg bevalt......