Zo, hier ook eventjes snel, moet me net als tanja even wat meer op werk gaan richten. Leuk om alle kamertjes zo te zien, iedereen heeft weer een heel andere smaak. Ik blijf het grappig vinden, is echt een nederlandse cultuur volgens mij, die kamertjes, hier kopen mensen gewoon een bedje, haha. Box kennen ze hier niet, wel een soort van reisbedje wat je als box kan gebruiken, zoiets hebben wij:
http://www.target.com/p/Graco-Pack-n-Play-Lively-Dots/-/A-12128823marijke: klinkt inderdaad als een leuke les! Dus schuine buikspieren mag je wel doen dus? Hoe doe je dat? Met je benen naar de zijkant en dan schuin omhoogkomen zeg maar? Wil graag iets doen, met vorige zwangerschap zijn mijn buikspieren helemaal gespleten, heb zo'n kuil in het midden lopen...
justme: mooi lijstje gemaakt hoor, zal 'm zo eens aanvullen, sta er nog niet bij
Oh ja, en ik zag de naam Gino langskomen, vind ik ook wel heel leuk. Een vriendin van me heeft een zoontje Gio (kort voor Giovanni), misschien ook wel iets?
Hier wordt ondertussen fiks getrappelt, voel de kleine nu echt wel iedere paar uur, erg leuk! Manlief heeft het nu ook goed kunnen voelen 😊