Hmm, goeie tip dat dat stoffe inzetje misschien overbodig is. Toch weer iets van 35 euro ofzo minder 😉
Ja ik heb een geweldige site gevonden van die slofjes:
www.slofjes.nlEn met de code "wv" (of was het nu vw) invoeren krijg je nu 4 euro korting!
De slofjes zijn wel niet goedkoop, de meeste zijn 23,95 en 1,95 verzendkosten. Ja nu dis minus die 4 euro dan, kosten de slofjes 21,90 meen ik zo uit mijn hoofd. Maar super lief!
Pfff, net tot huilens toe discussie gehad met m'n man. Ja dat huilen zegt niet zo veel, want daar helpen de hormonen je gewoon bij nu. Maar hij rond eindelijk na 4 jaar zijn universitaire onderzoeksstudie af en zit nu al 2 maanden non-stop te werken daaraan. Hij zit nu in de laatste fase van het afronden van zijn paper, die moet hij binnenkort inleveren over een week of 3. Half oktober zou hij zijn bull ontvangen, als hij alles gewoon haalt natuurlijk maar daar gaat hij wel vanuit. Maar goed, het punt is dat hij helemaal verdiept zit in zijn studie en dat voor mijn gevoel ons kindje een beetje aan hem voorbij gaat, vooral alles wat er bij komt kijken. Zo denkt hij dat je voor 'n baby alleen een kinderwagen, wiegje, commode en 1 setje kleren nodig hebt. Nou, ik wil dus wel gaan winkelen a.s. vrijdag en ik vind het helemaal niet erg om dat alleen te doen (ik doe het liever samen natuurlijk, maar ik begrijp dat hij nu geen tijd heeft) maar ik krijg alléén maar te horen dat we niets nodig hebben. Flessen, kruiken, luieremmers, badjes, nee, ben je gek, óns kindje heeft het allemaal niet nodig kennelijk.
Naja, ik ben boos dat hij commetaar heeft als hij niet eens de tijd neemt om zich er in te verdiepen. Ja makkelijk roepen "niks kopen" als je zlef niets hoeft te doen.
En ik baal er gewoon van, want ik heb nu al maanden dat ik de zwangerschap "alleen" doen. En dat dat nu eenmaal zo is, so be it, maar dan óók nog vanaf de zijlijn alleen maar commetaar krijgen, daar baal ik van. Zo blijft hij steeds roepen: ach, het is nog wel een half jaar. Ja, pfff, 3,5 maand zul je bedoelen. Over 12 weekjes heb ik verlof, en dan wil ik alles echt wel in huis!
Hij snapt niks van mij, en ik snap niet dat hij mij niet m'n gang laat gaan, daar komt het eigenlijk op neer.
Sorry, heel verhaal waar jullie niets aan hebben, maar ik moest het echt even van me af typen.
Ik heb het gevoel dat ik nog zó veel moet doen (dingen aanschaffen, schilderen, geboortekaartje, etc. etc.) en dat ik er wel alleen voor sta. Bah, ik voel me even gewoon rot.