@Ruth, heel veel succes morgen! Wel een hele reis voor jullie, maar allemaal voor jullie wondertje! Dan kom je vast in het ziekenhuis waar ik onder behandeling ben geweest. Hopelijk brengt het lab daar jullie net zoveel geluk als ons! Ik zal aan je denken morgen!
@lein, oh wat spannend je gesprek morgen in het zkh! Wij hadden Jane ook meegenomen toen we gingen praten in het zkh voor de cryo behandeling. Was erg leuk, kregen zoveel complimenten. Ook bij de tp is ze geweest, ze heeft het zelfs zien gebeuren, grappig eigenlijk hé haar eigen brusje die bij mama in gebracht wordt. De gyn zei over Jane zo die is goed gelukt hihihi..... ik zei ja willen we er nog wel zo eentje.
@Lucky als de kleine 6 mnd is, dan kun je al iets meer kopen en dan met 8 mnd nog meer. Komt omdat ze met 4 of 5 mnd het niet nodig hebben om andere dingen te eten, aan de melk hebben ze genoeg. Aan de hapjes en beetje drinken kun je de kleine wat aan wennen.
We zijn de hele dag binnen gebleven, had de deur open gezet maar toch weer dicht gedaan, vond het te fris als de zon weg was. Vooral met onze verkoudheid. Morgen maar weer proberen te wandelen.
Ik heb trouwens een goede tip voor slabbetjes. Ik heb de Bibetta slabbetjes, die zijn van een speciale stof waar het eten niet in doordringt op de kleding en er hangt een bakje aan. Je kunt met een snoetenpoets de slab schoonmaken, of onder de kraan wasse en klaar en als het heel erg vies is op 30 graden wassen. Ik vind ze echt ideaal, heb geen bergen slabbetjes meer in de was liggen, ik gebruik die stoffen dingen niet meer.
Dit is de link
http://www.trotsemoeders.nl/2011/05/23/nieuwe-collectie-van-de-bibetta-ultrabibs/Gisteren voelde ik me nog wat grieperig, erg verkouden en voelde het over mijn hele lijf. Jane is zelfs ook weer verkouden. Vandaag voel ik me alweer een stuk beter, ook geen krampen, nog wel flink verkouden en veel niezen.
Ohja vandaag ging Jane ineens uit zichzelf zitten. Ze ligt dan op haar buik, gaat in kruip houding staan en gaat dan zitten. Ze kruipt nog niet, ze staat wel in kruiphouding en gaat dan beetje heen en weer bewegen. Ze kan wel op haar knietjes staan en optrekken aan de kast of tafel, wordt steeds meer uitkijken geblazen. Manlief zat voetbal te kijken, deed Jane de tv uit hahahaha........wel erg grappig.
Liefs Roossie