Hier gaat het weer goed flink last gehad van de OHSS maar vrijdag echo om te kijken of mijn bms dik genoeg is voor de terugplaatsing 😊 We hebben 5 blastocystcryo's maar na 3 icsi's en 1 gestaakte ICSI en 4 overstimulaties is het dan wel genoeg geweest hebben we besloten. Onze arts heeft wel hoop omdat ik al 3x zwanger ben geweest en ze allemaal Blastocyst zijn dus hopelijk snel een brusje 😊
Dani veel suc6 en hopelijk positief nieuws
Noortje hoe ist met jou??
Liefs
lief klein meisjeOud lidBerichten: 404Lid sinds: 8 december 2010
Ahhh meiske toch wat klote weer. Hier geen tp gehad cryo wa wel goed ontdooid en deelde overdag heel goed maar snacts helaas niet meer. We komen nu in aanmerking voor 2 cryo's per keer. We hebben er nog 4 we gaan nu 2 x 2 cryo's terug laten plaatsen. Wel kans op meerling zwangerchap maar maakt ons helemaal niets uit. Vandaag menstruatie al doorgekomen 29 sept echo
Liefs
Dani hoe gaat het en je weet een tp gehad?? Ik heb maandag echo gehad en zondag en ik een terugplaatsing hopelijk wil dit eskimootje wel on m'n buik warm gehouden worden haha
Liefs
lein1979Oud lidBerichten: 2.019Lid sinds: 21 januari 2010
Ze hadden een fout gemaakt door dat te zeggen. Alhoewel bij de vorige ICSI ook elke keer 2 teruggeplaatst werden. Onze arts was hier over niet te spreken en had er geen toestemming voor gegeven dus word er toch maar 1tje teruggeplaatst. Maar omdat we na deze 4 cryo's stoppen en mochten we er na 2 terugplaatsingen nog geen zwangerschap zijn dan mogen we de laatste keer wel 2 terug laten plaatsen
Liefs
RoosieOud lidBerichten: 3.439Lid sinds: 16 oktober 2008
Spannend lief klein meisje, Mijn duimen draaien, hier veel aan het lezen en best wel zenuwachtig nu al ben nog geen eens begonnen. Dikke knuffel voor jullie
Ben wel blij dat ik nu hier mee kan lezen en schrijven merk toch wel dat ik het in mijn omgeving moeilijk heb om het er over te hebben en hier kunnen we eigenlijk alles vragen/neerzetten.
Hier kan je lekker van je afschrijven. Veel mensen kunnen het zich niet voorstellen hoe zwaar het kan zijn als je zo'n behandeling ondergaat. Wij hadden er ook voor gekozen om het maar tegen een paar mensen te vertellen die niks door zouden vertellen. Als je vragen hebt of je wil je verhaal kwijt dan laat maar een berichtje achter 😉
Liefs
RoosieOud lidBerichten: 3.439Lid sinds: 16 oktober 2008
Voel me goed. Het wachten is zwaar. Verder ben ik al vanaf maandag heel moe, lig savonds op de bank in coma haha. Ben ook geobstipeerd, erg emotioneel en zelfs af en toe chagrijnig ben ik normaal nooit. en af en toe wat kramperig gevoel in m'n buik. Zou het toch zo zijn dat het gelukt is??
Hoe voel jij je hopelijk is deze een toppertje en blijft ie plakken 😊
Liefs
lein1979Oud lidBerichten: 2.019Lid sinds: 21 januari 2010
Lieve meiden ik heb soms tijd te kort om het forum bij te houden... App.en fb gaat.vlotter. Maar...kwam.ff.spieken... Succes met alles... En.houd.hoop...xxx
Oh nee LKM wat naar weer 😞 heeeele dikke knuffel!!! En idd willen jullie nog n poging wagen of staat je hoofd daar nu nog niet naar om daarover te denken?
Vandaag weer gestart met de progynova 😊 de 27e echo. Het mooie is de datums waarop ik de echo en de terugplaatsing zou heben zijn precies hetzelfde als dat bij mijn zoontje toen. Ook de terugplaatsing en er bloedprikken allen op dezelfde datums. Mocht ik zwanger raken hiervan dan ben ik weer rond de 21e juli uitgeteld. Als dat geen toeval is 😃
Verder voel ik me wel goed is wel een teleurstelling geweest maar we kijken weer met goede moed vooruit. We hebben nog 3 cryo's de volgende terugplaatsing is weer met 1tje de laatste 2 worden als deze terugplaatsing niet lukt samen terug geplaatst.
Als er na deze 3 geen zwangerschap ontstaat stoppen we ermee. We hebben geen zaad meer van mijn vriend in de vriezer hij zou dan weer opnieuw een TESE moeten ondergaan wat hij eigenlijk niet meer wil. We hebben er dan nog alles aan gedaan om een 2e kindje te krijgen.
Dani hoe gaat het met jou? Hou je de wachtdag nog vol?
Liefs
daniOud lidBerichten: 3.138Lid sinds: 21 maart 2011
LKM en Dani wat had ik graag gezien dat jullie beiden zwanger waren geraakt deze periode. Ik hoop dat het snel gaat lukken. Wie weet... Ik duim
Inmiddels is onze kleine man alweer 1 jaar geworden! Sinds afgelopen week kruipt hij!!! Het gaat veeeeeel te snel. En vanavond had ik eindelijk weer eens tijd voor het forum...
Dikke knuffel xx
Ga hard voor je duimen LKM!!!! Lein : gaat echt snel!!!! En kruipen leuk zeg!!
Hier 2,5 mnd verplichte pauze. AZM plaatst geen cryo's meer terug dit jaar. Hebben blijkbaar n quotum dat begin vt jaar wordt afgesproken en dat hebben ze al gehaald. Echt zwaar balen!! Totaal niet aan zien komen. Had echt nog goede hoop zwanger het nieuwe jaar in te gaan. Nou niet dus 😞 Gaan einde vd maand voor 2nd opinion naar Düsseldorf en 2 jan naar Gent. Ben benieuwd wat die zeggen. AZM zegt dat t waarsch alleen maar kwestie v tijd is wanneer ik weer zwanger ben maar dat ik echt hele goede kansen heb. Tja...
rihannaOud lidBerichten: 270Lid sinds: 21 september 2013
Heey dani wat balen zeg dat je moet wachten. Heb ik in Gent gelukkig geen last van.
@rihanna ik zit ook in Gent echt een top ziekenhuis met zon lief en kundige mensen die daar werken, kunnen ze in Nederland nog zeker iets van leren ;).
Liefs
daniOud lidBerichten: 3.138Lid sinds: 21 maart 2011
Hier alles z'n gangetje. Wachtend op een nieuwe kans in januari... Klinkt positiever dan ik daadwerkelijk ben maar ja. Kan momenteel niet veel helaas. Wel met acupunctuur bezig. Wie weet foet dat nog iets voor m'n lichaam!
SeepOud lidBerichten: 1.008Lid sinds: 21 september 2010
Hey Seep. Lang geleden ja! Weer aan de iui dus? Waar zit je nu in de behandeling? Weer n poging gehad? Wanneer testen? Hier helaas alweer 5 tps achter de rug en nu in verplichte pauze van 3 mnd. Over maandje tp nr 6... Hopelijk toch nog in 2015 bevallen van n brusje!!!
LKM: hoe is t met jou??
En met de andere meiden?
SemmieOud lidBerichten: 1.672Lid sinds: 22 augustus 2012