Hallo meiden,
Hier ook alles goed!
@Noortje, wat spannend je ICSI poging, ik hoop zo dat je mooie embryo's zal krijgen en een mooie zwangerschap zal hebben!
@Lisi, Finn gaat zeker snel zeg dat hij met 1,5 al zoveel kan met woordjes. J. kan het ook sinds een maandje, maar zij wordt over 1,5 maand 2 jaar.
Ik snap dat je zorgen maakt over je 2e kleintje, maar ieder kind is echt anders hoor, zo ook de zwangerschap. Ik merk het zelfs met de meiden hier, terwijl ze eigenlijk een tweeeïge tweeling zijn. Bijv. de buikkrampjes, J. maar 2 nachten, K. 3 maanden en 2 dagen. Ze heeft een ander ritme. Gaat snel hé de zwangerschap met een kleine erbij, ik had dat ook. Ga je nog een zwangerschapscursus doen? Ik deed dat o.a. om bewust bezig te zijn met deze zwangerschap en ik stond versteld van wat we allemaal vergeten waren.
@Lein, wat leuk zeg kamertje inrichten en bijna vakantie!
Leuk hé als ze baby zeggen tegen je buik, J. deed dat ook, maar ook toen K al geboren was hahaha.........is ook vreemd moment dan voor haar. Nu zegt ze geen baby meer maar K.
J. maakt ook een snelle ontwikkeling door, ze zegt nu echt alles na, spreekt met twee woorden en soms ineens een zinnetje. Ze zegt nu vaak haar eigen naam en heeft de dingen heel snel door. Ze verzorgt K. ook goed, zorgt dat er genoeg speeltjes bij haar zijn.
K. doet het ook goed, geen traanoogje meer, echt fijn! Eczeem nog wel maar gaat steeds ietsje beter. Ze is alweer 4 maanden, gaat zo hard! Volgende week weer naar het cb prikjes halen. Vorige keer huilde ze maar even en lachte weer met het aankleden, thuis heerlijk geslapen, bikkeltje.
Ze kijkt veel naar J. wat ze allemaal doet, echt heel lief en bijzonder hoe dat gaat tussen twee kleintjes.
J. wil ook altijd naast K. liggen en dan zo strak mogelijk, moet altijd op het armpje van K. letten of dat J. niet met haar kontje op haar buikje terecht komt hahaha...
Ook druk met werk, soms nog lastig savonds werken omdat K. laat gaat slapen, vandaag pas om 22.00 uur. Snachts is ze nu ineens ook wakker, merk dat ze toch een extra voeding dan nodig heeft. Ik deed eerst steeds de speen erin, maar uiteindelijk wil ze toch een voeding. Nu een extra voeding om 22.00 uur gegeven, hopelijk komt ze hiermee de nacht door.
Vorige week een weekje naar Centerparcs geweest, we boften met het weer en we hebben het heerlijk gehad. Heb ook een massage gehad, die ik cadeau had gekregen voor moederdag. Mijn rug voelt sinds dien een heel stuk beter, doet niet meer zo'n pijn!
Fijne vaderdag morgen!
Liefs Roosie