@lkm goh schrikken dat bloedverlies, gelukkig is het over. Veel succes morgen met de echo, of eigenlijk meer veel plezier!
@Lein, gaat het al beter met Florine? Zo zielig lijkt me dat als je kleintje zo ziek is, je zou het liefst van haar over willen nemen.
@mamab, gefeliciteerd met je mooie echo!
@dani, wat fijn dat de blaasontsteking over is, wel goed dat je urine had laten testen. Ik heb tijdens mijn zwangerschap van Jane wel uitgekeken met de zon, zoveel mogelijk in de schaduw gezeten. Je kan er vlekken van krijgen, volgens mij niet alleen in je gezicht je kunt ook vlekken rond je tepels en op je buik krijgen. Maar vaak verdwijnt het weer na de zwangerschap. Een verbrandde zwangere buik lijkt me toch ook geen aanrader 😉 De meeste vrouwen hebben er geen last van hoor, maarja je kunt maar net bij die weinigen horen. Ik heb er wel een beetje rekening mee gehouden, heb al een lichte huid. Ik had bijv. ook geen streep op mijn buik, maar meer vlekken die op grote sproeten leken, die zijn wel weer verdwenen. Ik zou wel een zonnecreme met een hoge factor gebruiken.
@Noortje oh wat heb je weer veel doorgemaakt, gelukkig is het allemaal weer rustiger geworden. Moeilijk als je kunt zo ontroostbaar is en je zit ook nog met je emoties. Sterkte nog met haar, hopelijk is het snel over.
Hier gaat alles goed, wel moe natuurlijk maar dat hoort erbij. Wel een druk weekend gehad, naar mijn oom geweest en daarna door naar een verjaardag. Op die verjaardag was er nog een vrouw die bijna net zover zwanger is als ik, erg grappig. Zij is 8 febr. uitgerekend en ik dus 5. Er waren nog meer kindjes en ik bedacht me wow ik zit nu zelf met een kind op schoot en zelfs 1 in de buik hier tussen. Als ik Jane niet had, wat had ik hier dan weer moeite mee. Dat maakt me toch iedere keer weer bewust.
Verder geen leuk nieuws gehad, mijn tante van 87 is overleden. Ben er niet echt verdrietig van hoor, meer beduusd. Het was geen lieve tante, had haar ook in geen jaren gezien en toch voelt het raar dat ze er niet meer is.
We hebben gisteren zelfs nog kraamvisite gehad hahaha.....vrienden van mijn ouders, ze hebben beschuit met muisjes gegeten hihihi..... Ik zei nou er is nog eentje onderweg dus prik maar een datum in de agenda.
Ik kwam nog iemand tegen die ik van zwangerschapsyoga ken bij de AH. Ik fluisterde haar in het oor dat ik zwanger ben, ze zei ja dat dacht ik al want je was veel slanker toen ik je de vorige keer zag haha...ik begon te huilen toen ik het haar verteld had. Ze zei kan me goed voorstellen dat je er tranen van krijgt. Zij is middels IUI zwanger geweest en heeft nu een mooie zoon.
Zondag wordt Jane 1 jaar, ik vind het best wel spannend, zo'n belangrijke dag voor haar. Heb alleen familie uitgenodigd, dat is al een huis vol met mensen. Vrienden hebben we uitgenodigd voor een picknick in het park.
Liefs Roosie