@Lucky, Jane huilde tijdens het zwemmen en keek niet vrolijk. Manlief vond het ook niet leuk om zo met haar te gaan zwemmen, kunnen dan beter wachten totdat ze wat ouder is.
@Labella, enorm heftig meis die paniekaanvallen. Ik begrijp ook steeds meer waarom je niet op adviezen zit te wachten. Ik kan me niet voorstellen hoe je je voelt, bij mij komt het over als super benauwd en opgesloten gevoel en niet weten welke kant je op moet gaan en denken dat je er niet meer uit komt. In ieder geval super heftig en iets wat diep geworteld zit. Ik heb ook respect voor je dat je het zo zonder medicijnen doet. En je mannetje kan echt wel wat hebben hoor, die zwemt lekker veilig bij je rond in het vruchtwater. En wat heb je een lieve vriend, hij zorgt goed voor je! IK vind het ook erg naar te lezen dat je niet van je zwangerschap kan genieten, al doe je wel reiki samen met je vriend en dan genieten jullie even samen, toch? Gelukkig heb je alle steun ook in de medische wereld. Dikke knuffel!!!
@Jess, welkom hier wat leuk dat je hier komt meeschrijven. Fijn te lezen dat het goed gaat met de kindjes, wat moet je in angst gezeten hebben om de kleintjes en vooral om Dana, is nu alles goed met haar? Apart hé zo'n nieuw leven met je kindjes, ik heb dat al met 1 kindje laat staan 2!
@Stiertje fijn dat de echo goed was!
@lein, gecondoleerd met de tante van je vriend. Ik ga ook stemmen op de sudocreme site.
@Lisi, je hebt groot gelijk hoor om lekker rustig aan te doen voor misschien straks een 2e kindje. Ik ben al een oude taart, moet daarom weer snel voor een 2e gaan. En wat manlief betreft, heb me wel even druk gemaakt in mezelf dat hij niet verder wil na de cryo, dat legt de druk op die cryo hoger. Maar heb het naast me neergelegd, stapje voor stapje eerst de cryo en dan met elkaar verder praten en ik denk ergens dat hij misschien nog wel over te halen is. Ik gun Jane zo graag een broertje of zusje!
Wat heerlijk dat je zoveel thuis kan werken en voor je schoonzus werkt, dat maakt het wel relaxter wat je werk betreft. Ik heb tijdens mijn zwangerschap wel het voordeel gevoeld dat ik hoofdzakelijk thuis werkte. Verloskundige zei ook dat dat heel veel scheelt.
@zonnebloempje gefeliciteerd met je zwangerschap, volgens mij ken ik je van een ander topic over ivf en icsi. Leuk dat je hier mee komt kletsen.
Hier is het ritme weer even van slag, gisteren ging ze pas om half 10 naar bed ze bleef maar wakker. Ze werd toen om 2.30 uur wakker en daarna om 08.15 uur. Ik hoorde haar wel even om 07.00 uur maar daarna viel ze weer in slaap.
Vannacht was ik wel onrustig, door de vele wind was ik bang dat ze op de tocht zou liggen door het luchtrooster in het raam maar dat viel mee en ze had het ook niet koud.
Deze avond was ze ook onrustig, maar gelukkig ligt ze dan nu lekker te slapen.
wij gaan waarschijnlijk 29 oktober bij een nichtje logeren, om de hoek gaan we naar een verjaardagsfeest. Twijfel nog een beetje of het wel een goed idee is voor Jane, maar even aanzien, volgens mij is het beste dat ze in haar eigen bed ligt, want als ze zo'n onrustige dag heeft als vandaag, dan doe ik het niet.
Ohja gisteren met manlief bij ons in de buurt een paar winkels af geweest voor een winterjas, maar dat viel tegen, toch best moeilijk om nog met die blubber buik een jas te kopen. Ik leek gewoon weer zwanger in die jassen hahaha..........in ieder geval geen jas met accent op de taille. Anders doe ik gewoon nog een jaartje met mijn oude jas.
Hier wat nieuwe foto's van onze Jane:
http://www.babybytes.nl/vip-photo/RoossieLiefs Roossie