@Lein, ja dat is idd grappig hé dat ze ineens het poepen en plassen in de gaten hebben. Wat fijn dat F van de waterpokken af is!
Wat vervelend dat je zo naar voelt, ik had dat ook aan het begin van mijn zwangerschap vlagen van misselijkheid en moeee....
Je bedoelt lilypie ticker? Ik heb het image url gebruikt, bijv:
http://lb1m.lilypie.com/0bZ2p1.pngIk heb ook even moeten zoeken wat nou werkte op het forum, maar dit moet werken.
@Noortje, fijn dat je nu duidelijkheid hebt, maar het is wel naar dat het nog niet helemaal weg is. Vooral die hormonen waar je dan nog mee zit, je zal je wel erg leeg voelen? Hopelijk gaat IUI bij jullie werken!
@Lisi, wat goed dat de combi-test goed was! Een hele zorg minder voor jullie, vooral na het heftige gebeuren tijdens je zwangerschap van Finn. Bij mij groeide het buikje bij K sneller, op gegeven moment kon ik maar beter rond gaan vertellen dat ik zwanger was hahaha....
Zo'n driewieler met zo'n duwstang hebben wij ook, had J voor haar eerste verjaardag gekegen, maarja ze kan er nog lang niet op die staat op zolder. Ze oefent nu met haar loopfietsje ze vindt het wel leuk, het is een Puky Wutsch iets hoger dan de Pukylino. Alleen rekenden ze 60 euro af, terwijl ze op hun website voor 50 euro staan. We zaten al in de auto toen ik het nog eens opzocht op internet en ja hoor, gelijk gebeld ze zouden het tientje terugstorten op mijn rekening. Ik heb het nog niet ontvangen, nog even afwachten anders maar weer bellen.
Tripp Trapp stoel ook te snel gekocht, met de mamamazzeldagen bij de Prenatal kosten ze 135 euro ipv 159. Ik ga ze maandag bellen, of ik breng de stoel terug en koop hem weer voor 135 euro, of ze geven me het verschil gelijk aan de kassa met de bon 😊
Pfff je moet zo opletten! Ook de aanbieding bij de kv van de newbornluiers, manlief had babydry gekocht ipv newborn kwam ik ineens achter, dus geen 50% korting. Heb de luiers maar weer teruggebracht, newborn nr 2 hadden ze helaas niet meer.
Misschien wel te proberen waard idd om toch maar weer soyaprodukten te gaan gebruiken, kijken of K er beter op reageert. Al heb ik tijdens mijn zwangerschap op gegeven moment ook zuivel gegeten. Na hoe lang merkte je verschil?
Ik had ook gelezen op borstvoeding.com dat je ook teveel aan bv kunt hebben door een overlap. Ik heb tijdens mijn zwangerschap van K. J. bv gegeven, het heeft ook maar 4 maanden stil gelegen. K. drinkt ook vaal heel gulzig en aan 1 borst heeft ze meestal genoeg en vaak spuugt ze ook nog wat melk uit. Ik merk echt aan haar dat ze soms moeite heeft met haar ontlasting en windjes, met cinababy komt het wel los.
In ieder geval moet het met 3 maanden over zijn, dan zijn de darmpjes genoeg ontwikkeld.
K had 2 nachten geen krampjes toen ik cinababy haar vanaf de middag gaf, maar daarna toch weer krampen. Gisterenavond had ze het 3 uren lang, om 00.00 uur ongeveer was het over, toen heeft ze doorgeslapen tot 5.30 uur! Dat was heerlijk!
Maandag de vk bellen, woensdag is K alweer 6 weken. Ik ga haar dan ook tips vragen voor de buikkrampjes en het navelbreukje laten zien.
Ik weet eigenlijk niet of J op haar buik slaapt nu, we zijn blij dat ze nu goed slaapt en als we de deur open doen werd ze de laatste keren al snel wakker. Ze slaapt niet meer op de aerosleep, nu gewoon op een hoeslakentje. Ze is nu ook op een leeftijd dat ik het eigenlijk niet meer zo eng vind. Dat vond ik eerst wel hoor, ik legde haar ook vaak weer op de rug.
K. slaapt ook niet met de aerosleep, van de kraamverzorgster moest het van het bed vanwege de kruik. als die gaat lekken blijft het water in het matje staan zei ze, daar hadden we niet bij stil gestaan. Maar nu gebruiken we de kruik eigenlijk niet meer, nu zou het wel weer op het bedje kunnen. Maarja voorlopig slaapt ze nu overwegend tussen ons in op het voedingskussen.
Hier komt de kraamvisites echt op gang, gisterenochtend kwamen twee buurvrouwen met hun zoontje. Dat waren echt twee rouwdauwers. J. stond echt zo te kijken van wat doen jullie nou? Ze vertelden dat ze ook uit elkaar zijn gezet op de kdv hahaha.... J. ging maar een puzzel maken. De buurvrouwen stonden ook versteld dat J. de bordjes netjes op het aanrecht ging zetten, daar is het misschien ook een meisje voor.
vanochtend ook kraamvisite gehad. Manlief is nu voetballen, de kids liggen nu op de bank te slapen. Even tijd voor mezelf, heb goed kunnen slapen vannacht dus kan wel even op de laptop nu.
Donderdag begin ik al met de cursus voor na de bevalling en dinsdag komt de hele club van zwangerschapsgym, heb er zin in!
Fijn weekend verder!
Liefs Roosie