bloempie, staat erin!
zie nu pas dat we allemaal in t ziekenhuis willen/ moeten bevallen haha. grappig!
ShileyOud lidBerichten: 3.748Lid sinds: 11 maart 2009
wendyl schreef:Hier: Woensdagavond om 19.30 uur hebben we de pretecho! Wordt een lange dag!!!Niet heel verrassend, maar ik begin er nu wel alweer zenuwachtig voor te worden.
Ik moet zeggen dat ik me best goed voel de laatste tijd en dat vind ik dan soms ook weer eng. Maar de vk had me gezegd, dat dat normaal is en dat ik daar me voordeel uit moet halen. En als ik er goed over nadenk, tot nu toe mag ik echt niet klagen over deze zwangerschap... Ik ben vooral een zeur eigenlijk... 😖
Mijn man heeft echt zin in de echo! Ik zie er een beetje tegenop. Ik durf me er eigenlijk niet echt op te verheugen. Ik ben zo bang dat het hartje ineens niet klopt of dat ze rare dingen zien. Of dat er iets niet goed is. Heb het gevoel dat ik mezelf al probeer te beschermen voor een eventuele klap die we iedere keer kunnen verwachten bij een echo ofzo...
Maar dus nog een paar dagen en dan hopelijk weer goed nieuws!
Weet niet of ik het al had gezegd, maar mijn ouders gaan mee naar de echo woensdag. Weten ze zelf nog niet... Ze denken dat we de echo donderdagmiddag hebben. Mijn vader dacht wel dat we als verrassing ze woensdagavond mee namen naar een echo. Mijn moeders reactie: "Nee joh, we moesten 's avonds naar ze toe. Dan kan je geen echo krijgen." Mijn reactie: "Ja joh, ik zie al dat je 's avonds een echo hebt!"
Mijn man en ik hadden natuurlijk de grootste lol en weten nu zeker dat mijn vader het ook leuk vindt! We twijfelden daar nog een beetje over, maar weet nu zeker dat hij het geweldig zal vinden!
Verder heb ik niet veel gedaan dit weekend. Ben zoveel mogelijk binnen gebleven. Ik hou echt niet van kou en sneeuw. Schaatsen (voor zover ik dat kan...) doe ik altijd wel, maar dat sla ik dit jaar maar over. Ga geen risico's nemen nu...
Gister hebben we de babykamer helemaal leeggehaald en er staan nu alle babyspulletjes in, die we al hebben. Wel in tassen enzo, dus moeten we ook nog ff uitzoeken.
Eigenlijk zou het kamertje ook volgende week maandag bezorgd worden, maar door een paar financiele tegenvallers hebben we dat moeten verzetten. Dus wordt nu eind deze maand... Op zich ook wel handiger, want ik wil eerst nog ff behang uitzoeken en ook echt behangen. En als het kamertje er is, wil ik natuurlijk ook dat die gelijk in elkaar wordt gezet! hahah
Komen er trwns hier ook meiden uit de regio Utrecht?
Ik wilde ook graag zwangerschapsgym gaan doen, maar kan niks erg dichtbij in de buurt vinden waar het kan. Wel zwangerschapsyoga bij mij in de wijk, maar dat lijkt me te zwaar. Heb het idee dat je allemaal gekke houdingen/oefeningen moet doen en ik ben totaal niet lenig... Heeft iemand ervaring met zwangerschapsyoga?
Wel heb ik me opgegeven voor een cursus van 7 weken. Iedere week een ander onderdeel. Over je bekken, bevallen, puffen, enz. Ben benieuwd. Dat begint pas als je 30 weken zwanger bent...
Ik ga ook het lijstje nog even aanpassen ivm mijn voorgevoel! Dat wisselt nogal! hahahah