Hallo dames,
BIB hier
@natas, wat een twijfel.. doe wat je goeddunkt, maar mijn advies zou zijn, werkgever inlichten over de mogelijkheid dat je wil kolven (of je het nou gaat doen of niet), en let op he, als er geen geschikte kolfruimte is, moet hij je naar huis laten gaan (of daar waar de baby is) om te kunnen voeden. Het gaat niet over een half uur, maar om een kwart van je werktijd. Op een dag van 8 uur is dat dus 2 uur. En ik snap je overwegingen wel, maar laat de drukte /organisatorische problemen/personeelstekort alsjeblieft geen argument zijn voor je, dat is een probleem van het werk en niet van jou. Verder duurt het even voor de bv goed op gang is natuurlijk, en als ik jouw ' schema' zo hoor, dan hebben jij en je baby het net onder de knie of hup je moet weer stoppen. Dus misschien is het goed als je het inderdaad even tijd geeft. Vorm van tepels maakt niet veel uit, lactatiekundige zei dat een baby overal mee overweg kan en dat er wel wat hulpmiddeltjes zijn (vaak maar tijdelijk nodig omdat het echt om een techniekje gaat). Wij hebben heel veel baat gehad bij de bv cursus, tips en tricks en het telefoonnummer van de lactatiekundige: bij twijfel bellen.
Ik wil hier geen bv promotie houden hoor, begrijp me goed, want met flesje worden ze ook heel goed groot, maar ik hoop dat je een besluit kunt nemen dat past bij jou en je baby en niet wordt ingegeven door 'bedrijfsproblemen'. Dus.. vraag advies aan de lactatiekundige (kraamhulp en vk weten hier zeker niet alles van!) en doe waar je je goed bij voelt. Succes met afwegen!
En bijna bib/bub!!
@meiden bedankt voor de extra duimpjes, hij heeft het nodig.. net nog iets na zitten kijken en dat komt nog niet in de buurt van het cijfer dat hij moet halen.. pffff
@bloempie, wennen aan verlof gaat snel he, heerlijk!
@vaderdag, hier helemaal niets (moederdag was ook al geruisloos voorbij gegaan..)
@joyce, veel plezier, en kalm aan!
@Im, vervelend he als zo'n hele familie rookt. Wij hebben ook een paar van die plekken, daar wil ik liefst niet meer heen, want zelfs als ze op dat moment niet roken, hangt het hele huis nog vol. En voor de baby vind ik het al helemaal een verschrikking. Hoe dat straks moet, alleen bij zonnig weer op visite:-D zodat we buiten kunnen zitten??
ik ga nog even de andere pagina's lezen, want dat ben ik alweer kwijt.. :oops:
fijne zondag en liefs