@bloempie, nou, prima, 50% en dan gewoon echt rustig aan he! En met dat verlof komt het ook wel goed. Het is ook fijn als je nog wat vakantie over hebt inderdaad. Verder gaat het hier met mij een stuk beter, geestelijk in ieder geval. Ik heb er wel vertrouwen in dat die kleine nog even blijft zitten en anders is het wel te vroeg, maar niet meer prematuur, een heel verschil. En ik ga morgen maar inderdaad gewoon om de zalf vragen, dat ei zie ik echt niet zitten.. ja tamponangst, haha, lach me maar uit, ik ging het een keer proberen (als jong meisje), ga ik eerst die hele bijsluiter zitten lezen... dat is niet slim he! Er werd toen regelmatig over tamponziekte gesproken, nou, geheid dat ik dat kreeg hoor! Kreeg het spaans benauwd, ding er natuurlijk niet goed in en had al na 5 sec hartkloppingen.. echt iets voor mij ja. Dus toen heb ik het daar maar bij gelaten.. en als je de bijsluiter van dat ei leest, dan zijn de bijwerkingen zo mogelijk nog erger dan de kwaal.. Maar goed, morgen weer es babbelen met de huisarts. En ja, het zou fijn zijn als het dan es een keer klaar is. Maar verder gaat het goed, ik merk dat ik wat meer vocht vasthoud (voeten!), maar vandaag weer een keukenkastje gedaan, boodschappen gedaan en voorbereid voor eten, vaatwasser, was, eigenlijk best veel he! Ik ga gewoon om de zoveel tijd even zitten. Zostraks nog gauw achter de ijscoman aan 'gerend' die hier elke avond door de straat scheurt, kreeg ik als extraatje nog slagroom voor de baby, haha, lief he! Dus qua calorieen gaat het goed:oops:. Ik merk dat ik ook veel minder ongerust ben en dat ik bij die ontsteking denk: ze lossen het vast op, het komt goed.
@natas, als het zo warm is, is dat niet fijn nee! Bij mijn moeder in het verzorgingstehuis is het ook altijd om te stikken, echt veel te warm. Nou, succes nog even met de laatste loodjes. Wat goed dat je zoontje zo met die tut omgaat, knap hoor!
@angel, ah, nou, ik ga die lijst nog maar es goed bekijken dan!! Ik vond het al wat vreemde spullen, maar weet ik veel? en ik hoop voor jou ook dat het geen 11 wken meer zijn, maar 42 is ook wel heel lang hoor! Dat is ook niet standaard.
Ik zat toevallig nog wat naar de beginpagina's te kijken, er zijn best veel meisjes weg in de tussentijd!! Sommigen duiken gelukkig wel weer op op een andere plek zag ik. Nou meiden, wij zijn allemaal in de 3 beland, het wordt steeds spannender!!