hallo meiden,
ben ik ook weer es een keer!
@cassie, wat balen zeg van je auto, maar fijn dat het met de groei zo goed gaat!
@ikke en bloempie: ja, dat werken begint wat zwaarder te worden he, gelukkig wat kortere weekjes nu even. Ik nog 7,5 wk tot vakantie en verlof, hoera!
@angel, jammer dat je weer maagzuur /misselijkheid hebt, hoop dat het weer wat beter gaat. En kleertjes kopen is altijd een goede remedie tegen een hoop dingen, haha! hier nog zelf nauwelijks kleertjes gekocht (zag op de site van C& A trouwens allemaal schattige jurkjes, tip voor de rest hier? )
@maja, soms heb je even tijd voor jezelf nodig he, daar moet je ook gewoon de tijd en ruimte voor nemen. En met zo'n kamertje komt het ook allemaal goed, wat je zegt, beetje bij beetje. De baby heeft alleen jou en een bedje nodig moet je maar denken. Dat behang zal hem een zorg zijn. Niet stressen dus. En anders lekker hulp vragen. Buik vooruit en hopla!
@shiley, begreep dat je man ontslag had, balen zeg! Het zijn barre tijden, je hoort het nu overal. Hopelijk vindt hij gauw weer wat.
@lekkende borsten: ik doe ook mee... het werkt zullen we maar zeggen..
@kwaaltjes verder niet, soms zit de baby hoog en dan ook mijn eten, dat is wel een irritant gevoel maar gaat meestal gauw weer over. Voor de rest vrees ik de weegschaal morgen (controle vk).
@bloedprikken voor suiker: ik was ongerust omdat mijn 1e waarde hoger was dan de 2e en de prikmevrouw ook nog zei van, nou, dat is niet erg hoog nee.. dus vk gebeld, die mij geruststelde. Dus angel: als het echt niet goed is, gaan ze heus niet wachten met actie, en anders gewoon even bellen als jij je zorgen maakt.
@joyce fijn dat jullie uit de naam zijn! Het blijft toch raar om nu al iets te verzinnen he!
@im, fijne vakantie!
@shiley, mac en high tea, dat klinkt goed! Moet af en toe ook maar kunnen he!! Geniet ervan.
wij hebben inmiddels het behang op de muur, vloer moet nog en schilderwerk ook. Maar het behang is zo leuk, daar ben ik echt blij mee!! en de wieg gaan we dit weekend ophalen, die is helemaal opgeknapt en voorzien van nieuwe lakentjes en matrasje. Ben heel benieuwd!
@haptonomie, 2e keer gehad, is echt leuk. Mijn vriend doet al het werk en ik lig ontspannen op een bedje. wat willen we nog meer, haha!!
ik begin volgende week met zw.gym, iemand anders hier ook nog? Ballet is echt pufpufsteunkreuntjongejonge. Dus dat gaat in de afbouwfase.
en op het werk doe ik ook rustig aan, althans doe een poging. 36 uur werk is nog best veel, ik merk het ook op donderdag, dan ben ik echt wel moe.
@positiekleding: no way dat ik nog gewone broeken aan kan, ik heb alleen nog maar positierokjes aan. dat bevalt goed. Alleen heb ik nog geen speciale panty's gekocht, dus dat begint wel wat strak te worden, niet fijn. en gewone shirts gaan ook nog wel, met iets erover heen is het geen probleem.
Hebben jullie al dikke voeten? Ik laatst 1 x, mijn laarzen zaten ook ineens heel krap! Las laatst dat je voeten wel een maat groter kunnen worden, oef! zover is het nog niet gelukkig.
Laatst etentje met oudcollega's die allemaal met tassen cadeaus aankwamen, dat is toch wel weer ontzettend leuk en lief! heb het huis al vol en de baby is er nog niet eens.
hebben jullie al kaartjes uitgezocht? Ik vind het best moeilijk (teveel keus). Soms denk ik ik wil iets aparts, dan weer ach nee, gewoon simpel... enfin, we zijn er nog niet uit.
Morgen controle vk, ik voel de baby elke dag regelmatig, echt leuk!!
Ga zo maar es aan het eten beginnen (alweer zo laat!) , vriend komt hopelijk zo thuis. Dat moet straks allemaal wel anders..
Fijne avond allemaal, excuses voor degenen op wie ik niet gereageerd heb, maar het is niet kwaad bedoeld, alleen vergeetachtigheid..
Liefs
Net