@Angel; Wat fijn dat je bloeddruk en baarmoeder allemaal goed is. En ook super dat je je geen zorgen meer hoeft te maken om je kat, dat alles goed lijkt te genezen! Die geurzakjes heb ik ook gehaald. Heb t alleen nog niet in de kast liggen. In mn verlof ga ik wassen en daarna mag het heerlijk naar zwitsal ruiken in de kast 😊 enne, jeetje jij bent al een eind, ookal stickers aan het schrijven! Heb je straks in je verlof niks meer te doen haha
@Cassie; wat balen van je voeten, daar kan je goed last van hebben. Zal je waarschijnlijk wel steunzolen krijgen of niet? In iedergeval ook goede stevige schoenen is ook goed
Hier; merk dat ik steeds vaker een soort krampachtige pijn onder mn ribben heb. Zelfs als ik bijna helemaal rechtop zit. Ook als ik op mijn li zij lig... Ben benieuwd of dat erger wordt als de boel nog meer groeit daar want vind het zo al lastig zat. Andere dit ook? of tips waardoor t afneemt?
Geboortekaartjes; vandaag een proefmodel thuis gekregen. was helaas niet zo mooi als ik gehoopt had, er was er eentje heel flets terwijl ik felle kleuren had verwacht. Gaan nu nog maar even naar de drukker om te kijken wat ze daar hebben. Heb er ook 1 met een koe gezien, die vind met name mn man wel heel leuk dus anders wordt dat m misschien wel... zie site:
http://www.geboortekaartjes.nl/nl-NL/geboortekaartje.php?id=19385