mooi schommelstoel heb je.
die frish=price vind ik ook te blij
19ikke84Oud lidBerichten: 1.056Lid sinds: 5 november 2010
natjemenk schreef:oke Bo heeft gisteren niet gepoept vandaag ook niet en sinds 15 uur heeft ze krampen. ze heeft wel een paar uurtjes geslapen hoor maar om 17.30 uur haar weer schreeuwend uit bed gehaald alle technieken beprobeerd, er kwam veel lucht uit maar geen poep pffff. thee lepel olijfolie gegeven. maar er komt nog niks.ik gebruik zonnebloem olie.ik gebruik 1 theelepel op 120/4 en dan elk flesje
iemand van hier deed zonnebloemolie in de fles. hoeveel doe je dan en is dat niet slecht voor het kindje?
shasha schreef:@nienke= heeft hij vandaag prikjes gehad of gister. Is hij er verder niet ziekjes van geworden. Hoeveel gram was hij aangekomen .(wat een vragen he haha_)..en niet in lengte oh das appart. De eerste 4 weken van hun leven groeien ze volgens mij ook het hardst. Maar wel een tegenvaller dat het hoofdje van je zoontje, ben benieuwt wt de kinderfysio adviseerd. Is het goed zichtbaar of valt het wel mee? gr
linnie26 schreef:Natjemenk, jee,wat fijn dat ze heeft gepoept! K weet niet of je dat voor altijd moet doen...
sterre, begrijp k t goed dat jij liz op haar zij laat slapen?
Hoe doet de rest dat, op de zij of op de rug? Jenn sliep de eerste weken t liefst op haar zijn. Nu slaapt ze meest op haar rug, waardoor de voorkeurshouding steeds meer naar voren komt :(