Sterre schreef:finaly: he meissie wat balen zeg!! ik vind het echt heel naar voor je! hoe is het nu met Tyler? Ik lees hier en int andere topic al adviezen, ik kan je niet helpen helaas, maar misschien idd een lactatiekundige? Hoop dat het goedkomt maar lees int andere topic dat die kans nog niet verkeken is! heel veel sterkte, dit is echt heel naar voor jullie allemaal? Hoe is het met Jayron en moet je man weer werken?
Ikke: wat zien ze er goed uit zeg! die navelbreuk is groot! maar als de ka zegt dat het geen kwaad kan dan zal het vast niet!
Evi: haha allebei op dezelfde functie, dan ben ik wel benieuwd welke functie dat dat is?? hopelijk hebben jullie samen binnenkort wel allebei iets want jullie inkomen zal wel drama zijn! succes! En dat Eran zoveel slaapt kan heel goed een groeispurtje zijn, heeft Liz nu al 2x gehad, dan sliep ze 2 dagen super veel en daarna was het lachen en kletsen, echt zo leuk!
Iet: nog gefeliciteerd met je man!
Heb een enerverend weekend achter de rug, Liz is gedoopt dus dat was wel bijzonder. Mijn moeder bracht haar binnen dus we hebben na de dienst samen van blijdschap zitten janken.. En voor de rest was ik erg emo... Ik wil niet te prive worden hier maar het zit me zo dwars... wij hebben nu al 2x geprobeerd te vrijen maar het lukt niet! het lijkt wel of ik dicht zit ofzo want het past niet.... dus ik ben erg verdrietig daarover. Ik lig ook heel gestresst in bed en baal daarvan...
Verder vandaag niet veel plannen, ik heb me vannacht verdraaid dus heb rugpijn en ben sloom, zit nog lekker in mijn badjas hihi. Liz is echt mega vrolijk, zit heel hard te lachen en geluidjes te maken, een soort kraaien en dat is toch zo leuk!!
ze zijn idd goed bekomen 😊
fleur is echt een schatje en sem is een bandiet. Denk dat ik daar nog een hoop mee te stellen krijg.
Zo gauw zijn ogen open gaan, lijkt het net of ie iets aan het bedenken is wat ie kan uitvreten...
NOu met dat nauwen zit ik ook. Zelf een vinger doet al pijn en afgelopen weekend bloedde ik gewoon.
af en toe denk ik echt, ze hebben een steek teveel gezet