linnie26 schreef:Iet, jeetje wat heftig zeg!! Ik hoop dat ze niet te veel pijn gaat krijgen en zal lijden! Heel veel succes in deze moeilijke tijd en probeer nog zo veel mogelijk van haar te genieten en leuke dingen met haar te gaan doen, voor zover dat dat kan!!
Nienke, wat leuk dat zijn eerste tandje door komt!! Ik hoop niet dat hij daar te veel last van heeft!!
Finaly, hoe is het met tyler en jayron?? Zijn ze alweer beter??
SB, hoe is het met je?? Zijn de goede perioden al langer??
Ikke, hoe is met jullie?? Kan je vriend al beter tegen het gehuil?? Zijn Sem en Fleur al minder 1-kennig?? Dat zou wel lekker voor jou zijn 😉
Jenn d'r oog gaat gelukkig al beter!! Er komt nog een heel klein beetje pus uit en het is nog een klein beetje rood, maar het gaat gelukkig de goede kant op!! Ze houdt wel koorts, gister was het zelfs een keer 40,2! Vanochtend was het het nog 39,7, als ze morgen nog steeds koorts heeft, ga ik de ha maar weer bellen!! Ik weet nu alleen niet of ze nou koorts heeft van het oog of toch weer door de tandjes.... Maar ja, de rede maakt eigenlijk niet uit, ze moet ervan af 😉
Fijne dag allemaal
Met mij gaat het minder. heb weer een terugval gehad. En nou heb ik vandaag een mail van de psycholoog gehad dat niet weten hoe ze de sessies vergoed moeten krijgen voor 2elijns hulp. Dus ze hebben alle clienten een mail gestuurd dta de eerst volgende sessie niet doorgaat en dat ze binnen 1.5 week hopen een oplossing te hebben. Dat houd dus in dat mijn emdr voor dinsdag niet doorgaat en dat de gesprekken die ik met een ander vrouwtej heb ook niet meer door gaan. Dus nou ben ik weer terug bij af.
Mij vriend kan nog steeds niet tegen het gehuil. Bij de psycholoog en bij mij begeleidster thuis heb ik dat aangekaart,en nou zijn ze een oplossing aan het zoeken om hem ook meer bij de opvoedingt te betrekken. Hij doet nou wel m eer met Fleur, maar hij moet eigenlijk al die dingen met Sem doen. Met sem jheeft hij een probleemn en niet met Fleur.
Sem is naar mij idee nu minder 1-kennig.Maar nu begint Fleur,. Ik kan mij kont nog niet keren of mevrouw begint te huilen.
Verder komt Sem ziojn eerste tand door. Er zit nu een gaatje. Hij heeft er naar mijn idee geen last van. De spuitluiers vallen ook mee. Daarnaast hij heeft hij zijn geluidjes assortiment uitgebreid. Je lacht je kapot. Een klein clowntje hebben we in huis.