nienkeOud lidBerichten: 2.259Lid sinds: 1 januari 2005
hey meiden, ik zou eigenlijk ook wel graag mee willen maar ik kan die dag niet... 😞
Iet schreef:@finaly; ben t met sterre eens, denk niet dat dat oneerlijk is, al t maar binnen de termijn is. En snap heel goed dat je dan kiest voor t einde van de maand, zodat jezelf ook safe speelt.
@sterre; rust maar lekker uit voor woensdag ;-)
finaly87 schreef:nou k ben aan t zoeken wie er admin is van hier en online is maar kan niemand vinden..
dan zou diegene t kunnen aanpassen..
linnie26 schreef:Wat een rust hier....
Ik heb een vraagje, vanochtend lag Jenn zo in bed, zichzelf helemaal omhoog geschoven, met haar hoofd in de hoek.
[ATTACH=CONFIG]10438[/ATTACH]
Doen jullie kindjes dat ook?? Wat kan ik daar tegen doen?? Ze heeft gewoon een slaapzak aan. We merken wel, nu het bedje weer recht (dus het hoofdeind dezelfde hoogte als het voeten eind) doet ze dit weer meer. Maar om nou altijd het hoofdeind hoger te zetten vind ik ook zo wat. Nu staat wel de muziekmuis in de hoek boven haar, misschien moeten we die in de hoek bij haar voeten zetten....
Hebben jullie advies??
finaly87 schreef:Iet, druk druk zeg.. misschien slaapt Lise wat onrustig omdat t in jou hoofd nu ook wat onrustig is? voelen zoveel aan die ukkies..
Leuk dat je uitje hebt, wat is djembe?? jammer dat je weekendje niet door ging 😞
Ik zit eraan te denken om in de ochtend een papje te geven ipv fruit en dan in de midag fruit.. omdat ik twijfel of Ty wel genoeg ochtend bv bij me krijgt..
dan zou mn schema als volgt zijn:
07.00: BV
08.00: papje
09.30: soepstengel/sap
10.00-12.00: slapen
12.00: broodje
12.30: BV
14.30: fruithap/water
15.00-17.00: slapen
17.00: groente/water
18.30: BV
22.00: 150 cc melk (doe k dan geen pap meer bij)
zou t teveel zijn of komt t beetje overeen met wat de kindjes hier nu krijgen??
finaly87 schreef:nienke, hoezo geef je eigenlijk om 12 uur groente en om 5 uur brood? hihi ken niet anders dan dat t andersom gaat! eten jullie zelf ook smiddags warm en savonds brood?
Ik dacht dat laatst met de worteltjes.. omdat ik geen diepvries worteltjes kan vinden heb ik een paar x uit pot gegeven (die voor volwassene die je kookt in eigen vocht) maarja dat zit natuurlijk ook boordevol zout! zo dom van mij! Hopelijk houd hij er niks aan over.. ben nu diepvries bloemkool en een aardappel aan t koken, die gaan strax in de blender dan heeft ie strax weer een lekker hapje....
met fruit, als ik 1 appltje blender is t echt super weinig! nog geen half potje van 6+... raar toch? ik doe vaak 2 stuks fruit en als t dan veel is doe ik dat door 2e.. dan is t alsnog 1 stuk fruit maar t oogt toch wat meer,.. misschien omdat t dan 2 fruit van verschillende grootte is (bv appel/banaan appel/peer appel/aardbei, etc.) en doe er elke x een stukje liga door.. maar 1 stuk fruit zou toch genoeg moeten zijn? Net als de groente.. dan heb ik een flinke portie gekookt voor 2 dagen, dat blender ik en dan heb ik alsnog geen 2 volle 6+ potjes hoor.. denk ongeveer 2/3e.. toch vreemd ? terwijl Jayron als t niet geblendert is net zoveel eet.. snap je wak bedoel??