He meiden!
Het wordt steeds gezelliger/drukker hier, leuk!Het gaat ook allemaal zo snel, sjemig!
Ik gebruik hier beneden nooit een aankleedkussen, ik leg altijd een schone luier al onder de vieze,hop verschonen, en dan de vieze eronder uit trekken, zo knoei ik nooit eigenlijk. Maar goed, net als Luun ook wat jaartjes op een KDV tig luiers verschoond op de babygroep, dus doe t ook in n handomdraai haha.
Ster fijne vakantie meid! Wat zal jij relaxed weggegaan zijn, gelijk je verlof erachteraan, heerlijk!
RGH leuk kamertje! Erg grappig behang! Wij gaan een dezer dagen maar eens beginnen met alles uitzoeken.. Krijg nu toch wel de behoefte om alle kleertjes te wassen en netjes in de kast te gaan leggen haha!
Leonie hier sprongen de katten ook gelijk in de box, ieeeeh! Ze weten dat t niet mag, maar zodra we er even niet bij zijn.. Deed het kleed er snachts altijd uit.
Luun klinkt heerlijk, wat kan je dan een voldaan gevoel hebben he, na zo´n lekker shopsessie!
Hier, pffff slaap zo beroerd de laatste dagen. Het is ook al aardig op weg zomer te worden hier, toch wel n graad of 28 en kan daar echt niet tegen als ik zwanger ben pffffff... Voelt alsof t al 35 graden is! Ben benieuwd hoe dat juli-aug zal zijn als het zeker 30+ wordt... We hebben gelukkig wel airco, dus die gaat vanavond mooi aan! Verder vandaag tijdens t lopen pijn in mn rug en been, het valt allemaal ff zwaar de laatste dagen. Alsof ik al 8 maanden ben ofzo. Hoop dat dit v tijdelijke aard is, anders wordt het nog even goed pittig de komende 2.5 maand. Maar goed.
Morgen komt mn moeder tot dinsdag over, heerlijk! Die heb ik al eventjes niet meer gezien, laatste x toen ik in NL was, 3 maandjes terug ofzo. Kan ik dr heerlijk ons nieuwe huis showen, ze heeft Emma ook nog niet zien lopen (!!) in t echt, en natuurlijk mn buikkie! Heb er zin in! Morgen hier met mn moeder, schoonouders en vriendinnetje+vriend voetbal kijken, dus ook nog even de keuken induiken om wat lekker hapjes te maken! Druk daagje zo!
Nog even n buikfotootje van vandaag!
[ATTACH=CONFIG]10806[/ATTACH]