epat schreef:Dames die zwanger zijn van de 1e en nog niet alles hebben gekocht. Als je nu al weet dat je niet lang wilt wachten voordat je aan een tweede begint (hahaha eerste moet nog geboren worden, ik weet het), dan kun je daar bij je aankopen vast rekening mee houden. Bijv. een babyfoon met twee zenders. Dan heb je straks slechts 1 ontvanger die je bij je houdt en niet 2. En er zijn enkele wagens die je op een gegeven moment kunt voorzien van een zitje / zakje voor een tweede, dat hebben de meeste wagens juist niet. Scheelt een hoop duiten als je daar nu al over nadenkt kan ik je vertellen (hadden wij niet gedaan natuurlijk). Verder zijn er ledikantjes die zijn om te bouwen tot juniorbed, kan je kind er zomaar tot ongeveer 6 jaar mee doen! Allemaal tips waarvan ik nu denk, eh, had de babywinkel dat niet af en toe kunnen noemen. Een stukje service had ik dat toch wel gevonden.
epat dat zijn goede tips!
Wij hebben eigenlijk heel weinig nieuw hoeven kopen, omdat mijn beide broers net 'klaar' waren met kinderen en dus alles weggaven. en dat gaat ook door want bv het volgende autostoeltje is ook al voor ons gereserveerd. Zodoende heb ik echt kinderwagens tot en met... maar straks heb ik wel een dubbele nodig gewoon, dus helaas van de wagens die ik nu heb (en krijg ook nog een maxicosi met onderstel van een vriendin die ook 'klaar' is) want ik weet niet in hoeverre ik die nog zal gebruiken. Maar ik heb ook een dubbele gekregen van mijn schoonzusje, moet hem nog wel hier zien te krijgen, hij staat in NL. hopelijk gaat dat op tijd lukken.
Kortom een enorm wagenpark....
Ik heb zeker niet het nieuwste van het nieuwste - maar dat vind ik niet erg.