bepje schreef:@ tanja lukt het met je ticker ?
Hoe kun je zo'n tikker standaard in je berichtje zetten ??
bepje schreef:@ tanja lukt het met je ticker ?
RGH schreef:@ Bepje.. Dat los laten vindt ik eerlijk gezegd wel moeilijk..
Verder ga ik inderdaad hier maar gewoon meekletsen, denk dat het wel gaat helpen ja.. Voeg mezelf nog niett toe aan jullie lijstje, wil graag eerst de eerste echo afwachten.. Hoop dat jullie dat snappen..
@ Tanja.. Heb jij een extra vroege echo gekregen?? Krijg mijn eerste echo 5 januari en zal dan iets meer als 8 weken zijn denk ik zo.. (zou nu 6 weken zijn volgens de berekeningen).. Ze vertelden mij dat er eerder nog niet zoveel te zien zou zijn..
Groetjes RGH
RGH schreef:Aha.. nu snap ik het helemaal ja. Maar goed dat ze dat goed controleren dan..
RGH schreef:Maar klopte de lengte van de zwangerschap met wat jezelf ook al dacht?
RGH schreef:Aha.. dus je zou ook verder kunnen zijn.. Dan is dat afwachten dus wel spannend ja!! Kan me dat zo goed voorstellen..
Heb nog een leuk verhaaltje van toen ik ging testen.. Was voor mijn vorige zwangerschap uitgetelt voor 9 december en wanneer test ik nu weer positief voor deze zwangerschap?! Juist ja, op 9 december mooi he? Dat noem ik nog een toeval..
RGH schreef:Ik ben 34 jaar.. (oud he??) en dus zwanger van de eerste..
RGH schreef:@ Tanja.. leeftijd maakt inderdaad niet uit... Maar volgens de statistieken ben ik toch wel redelijk oud voor de eerste.. Woon in Noord nederland (zeg maargerust het hoge noorden) Friesland is de provincie , ne niet zo van woonplaatsen op het internet zetten.. Wil je mijn woonplaats wel vertellen hoor, daar gaat het niet om maar ben bang dat er bekenden hier zitten en dat ik dan te horen krijg oooh, ben jij dat op die en die site.. snappie?? En onze omgeving weet niemand nog van onze zwangerschap en dat willen we graag nog even zo houden.. Zal je mijn woonplaats wel vertellen in een persoonlijk berichtje.. ( krijg je zo..)
Lunanoa schreef:Snap ik meid. Heb ook regelmatig darmpijn of gewoon mega steken in mijn buik. Daar schrik je erg van. Door het HCG hormoon gaan je darmen heel raar doen. Je kunt obstipatie krijgen of juist "over reactie" ( tsja ken het tegenovergestelde van obstipatie niet haha, diaree? 😛 ).
Ik ga zo maar op bed. Zo moe. Mijn leeftijd is x10 op ht moment hahaha.
Goosje schreef:
Lotje ik ben ook heel benieuwd hoe het nu zal gaan, een 2e kindje. Je moet toch je aandacht verdelen. Ik ben vooral heel benieuwd hoe Sil zal reageren, hij snapt er nog weinig van straks denk ik...Jouw dochtertje is heel iets ouder hè?
bepje schreef:@ tanja jaaaa hij staat erop !
epat schreef:Ik breek hier even in. Zazu wat een goed nieuws, krijg er kippenvel van. Heerlijk dat jullie een kloppend hartje hebben gezien.
meisje79 schreef:Zazu, wat fijn! Ben heel blij voor jullie. Jullie gaan vast met een heel prettig gevoel de feestdagen in. Geniet ervan.
lotje76 schreef:dames,
Helaas geen goed nieuws. Op de echo was na lang zoeken wrs een vruchtje gevonden. het vruchtje was ter grote van 5-6 weken oud. Te klein voor mijn termijn en geen hartactie te zien. Het is 99% zeker dat het een miskraam is. Volgende week nog een echo om te kijken of er iets veranderd is.
We zijn even helemaal lam geslagen.
Lunanoa schreef:Nee daar zijn geen tips voor meid. Het kan gebeuren maar je moet gewoon positief blijven.
De eerste 10 weken zijn gewoon heel cruciaal. Er wordt zoveel aangelegd in zo'n klein lichaampje...
probeer vertrouwen te hebben. Je tweede echo volgt al snel 😉
Als het rond de 9 weken goed gaat. Is de kans op een MK HEEEEEEEEEL klein.