@ leoni niet de winkels leegkopen he hihi
@ tanja alweer 8 weken !! gaat hard !!
@ do jullie gaan het vrijdag op de verjaardag van je meisje ook vertellen aan ouders/schoonouders ?!
@ RGH mensen zeggen tegen mij ook van goh ben je afgevallen en dan denk ik je ben niet goed bij je hoofd ben alleenmaar dikker ! en ik zie er ook goed uit zeggen ze , ik zit onder de pukkeltjes sinds ik gestopt ben met de pil hihi
@ lunanoa vasthouden en niet meer kotsen hihhi
gister bij mijn moeder en stiefvader geweest, doen we altijd kadootjes dus er lag een grote berg kadootjes onder de boom en we doen dan altijd iemand pakt er een voor een ander en die moet dan nadat hij / zij het kadootje heeft uitgepakt een kadootje pakken voor iemand anders, wij hadden het fotolijstje met gedichtje ingepakt en er tusssen gelegd en moeder zei tegen me vriend pak jij het eerste kadootje maar dus hij kon niet wachten om het lijstje te geven en pakte het dus ook meteen !! nou me moeder en stiefvader het lijstje uitpakken en op de helft
van de tekst stond me moeder al te huilen !nog harder als me schoonmoeder hihi ( had ik niet verwacht) ze vonden het helemaal leuk en me zusje die het eigenlijk stiekem dus al wist dankzij mijn oma die stond nog harder te brullen want ze werd eindelijk tante .... ! dus was helemaal super en me opa en oma van mijn stiefvaders kant kwamen eten samen met een bevriend stelletje van me moeder, en die waren net binnen en zegt me moeder mogen opa en oma het ook weten ?? ik zeg ja hor zeg jij maar dat je oma wordt hihi dus wij weer de woonkamer in en gaf ze het lijstje aan mij en moest ik het gedichtje voor lezen op de helft van het gedichtje voorlezen ( stomme hormonen ) begon ik ook te huilen want me moeder stond alweer te janken en me zusje en me vriend hihi en ze vonden het ook super leuk ! nu aankomende vrijdag mijn vader en mijn stiefmoeder nog vertellen en dan hebben we iedereen gehad hihi ! dus ik zei al tegen me vriend nog 1 keer janken en dan hebben we het gehad hihi !!
wel heel schattig meneer huilt ook iedere keer mee dus hihi loopt de hele dag ik word papa , ik word vader, jij word mama enz hhihi