Greetje, arme Max, heeft hij daar vaker last van? Geef 'm maar een dikke knuffel van Emma en mij!
SB, achter Emma aanrennen zal ik met veel liefde doen hoor 😉 Ben er onderhand wel een beetje klaar mee dat kindjes die een half jaar jonger zijn allemaal al lopen en zij nog steeds niet...
Maar goed, dit lees je nu natuurlijk niet, want je zit heerlijk met je mannetje te genieten in een hotelletje! Heerlijk meid, hoop dat jullie er samen weer flink veel energie door krijgen! Dikke knuffel!!
Greetje, allemaal in dezelfde straat? Dan denk ik dat onze kerels een paar straten verderop gaan wonen, al dat gekakel om ze heen zullen ze ook niet vrolijk van worden 😃
Mick, ja vandaag weer hoofdpijn gehad... Vindt het echt mega vreemd... Ben vanmorgen van 7:30 tot 9:00 thuis geweest en om 9:45 had ik weer hoofdpijn. En bij mij kunnen het geen kwaaltjes zijn, is deze maand niet echt actie geweest rondom mijn eitje omdat ik toen steeds zo moe was.. 'k Zou ook niet weten wat het anders kan zijn, wel heel typisch, zo drie dagen na elkaar, terwijl ik niet vaak hoofdpijn heb...
Hier, heerlijk dagje op het werk gehad. We stonden met teveel personeel, 6 mensen op 25 kinderen, maar we hebben het eens niet laten merken aan de admin, waardoor we het gewoon mega-relaxed hadden. Heerlijk!
Emma, de leidsters op het kdv hadden zowat een hartverzakking gehad door haar. Ze zaten allemaal aan tafel, de leidster loopt weg om een tuitbeker te halen (5 meter verder op dezelfde groep) ze komt terug en zat Emma daar met haar mond heel raar open. Heeft ze een knipje uit haar haar gehaald en in haar mond gedaan, maar die stond dus rechtop, klem tussen haar tong en haar gehemelte waardoor ze haar mond niet meer dicht kon krijgen. Leidster heeft haar vinger in Emma's mond gedaan, en Emma kokhalzen, zo ver zat het knipje naar achteren, bijna tegen haar huig aan! Dus ik kreeg het verzoek om Emma geen knipjes en/of staartjes meer in te doen. Nou, die krijgt ze dus voorlopig ook echt niet meer!! Jeetje, ben eigenlijk wel blij dat het niet bij mij thuis gebeurde, want denk dat ik wel ff in paniek was geraakt ofzo, stomme muts!