ik heb vluchtig alles bijgelezen. Heb een heel druk paasweekend gehad en ben dus nu bekaf! Ik ga me op de bank leggen met een leuke serie en op tijd mijn bedje in. Mijn schoonouders zijn net Julie komen ophalen, want het kdv is gesloten deze week. Dus morgenavond na een drukke werkdag, ga ik Julie terug ophalen. woensdag gaat ze dan naar mijn grootouders en woensdagavond gaat ze dan weer terug naar mijn schoonouders tot donderdagavond.
Wordt een hectisch weekje voor ons.
Hopelijk hebben jullie allemaal enorm genoten van het weekend! balen dat het zo'n vreselijk weer is buiten, hopelijk betert dat wel snel terug!
misslola, nog een heel dikke knuffel meid en gelukkig zie je je meid morgen terug!
de rest ook allemaal een heel dikke knuffel!
AnntjeOud lidBerichten: 1.720Lid sinds: 3 mei 2009
Misslola, fijn dat je M nog gesproken hebt meid! Kan je weer lekker verder gaan genieten van je wijntjes 😉
Mick, ja idd, dubbel aan het klussen. En nu maar hopen dat het beiden opschiet!
Daisy, slaap lekker meid, succes deze drukke week.
Wij hebben net lekker pannenkoeken gegeten. En Emma? Die gaf de voorkeur aan een bord hutspot, maf kind! Maar goed, als zij dat graag wil, zal alvast een voorraadje gaan aanleggen voor in de zomer.. Nu lekker op de bank hangen, spelletje doen denk ik, of tv kijken, in ieder geval niet veel bijzonders..
misslolaOud lidBerichten: 2.358Lid sinds: 10 februari 2009
@ Anntje, haha, lekkere gezonde eter, dus!! Inderdaad maar even een voorraadje aanmaken voor in de zomer.
@ Misslola, hoe gaat het nu met je? Volgens mij hebben de meiden je hier en op FB wel gezelschap gehouden of niet? En komt E nog even langs?
@ Vicky, hoe is het daar in het zonnige land?? En ga je ook FB aanmaken?
@ Greetje, inmiddels al ongi geworden?
@ Daisy, dikke knuffel terug meid en succes de komende week.
@ Schorpioentje, prachtige foto's op fb van jullie ochtendje weg samen. En heeft het eten gesmaakt vanavond?
Hier was het vanmiddag erg gezellig bij onze vrienden. De meiden hebben heerlijk gespeeld en ook de 2 kleintjes hebben zich goed gedragen. Helaas geen wijntje voor mij, moest terug rijden, haha!
Ga nu lekker languit op de bank met een braaf kopje thee! Fijne avond allemaal.
SBOud lidBerichten: 3.648Lid sinds: 9 januari 2009
Misslola, ik ben ook gek op hutspot hoor, maar één keer per jaar bak ik es pannenkoeken, en nu dacht ik m'n meisje een plezier te doen.. Niet dus, gelukkig heb ik er geen werk aan gehad, want C heeft ze gebakken 😉
SB, idd, lekker gezond! Fijn dat het zo gezellig was. En straks misschien ook nog een wijntje?
Ik zit hier nu aan een red-bull (look-a-like), ben helemaal gaar, misschien straks nog een wijntje, maar dan kan ik wel rollend m'n bed in denk ik.. (Dus dat wordt of boven een wijntje drinken of op de bank slapen...)
@SB de meiden hebben me zeker goed bezig gehouden. Heb af en toe echt hardop moeten lachen! Voel me weer helemaal toppie......maar kijk natuurlijk enorm uit naar morgen. Mijn kleine mupke! Hahaha die fles leeg drinken......hmmm nee denk het niet. Wil morgen wel een beetje fit op het werk verschijnen! Een topmiddag voor jou dus SB.....super!!! Dikke knuffel
@vicky precies zoals schorpie zegt...eentje onder valse naam aanmaken. En je kan altijd vriendschapverzoeken weigeren.....als je ons maar niet weigert!!!
AnntjeOud lidBerichten: 1.720Lid sinds: 3 mei 2009
Goedemorgen, jullie gaan alweer hard op fb hoor! Heerlijk geslapen hier, en Emma ligt nog in bed. Moet eigenlijk nog wat boodschappen doen vandaag, maar weer niet of ik met dit weer wel zin heb om eruit te gaan, straks maar ff buienradar checken of er nog een droog momentje komt..
Nou, als ik het zo bekijk wordt het vanmiddag pas, de bui trekt van het zuidwesten naar het noordoosten en ja, je raad het al... Precies de hele tijd over A'foort heen... Schijtweer!
Hier in het zuiden is het ook echt niet veel beter! Gelukkig ben ik voor vanavond al voorzien met eten...hoef morgen pas boodschappen te doen! Veel plezier met zwemmen SB!
greetje83Oud lidBerichten: 3.595Lid sinds: 15 september 2009
Hier ook pokke en dat terwijl ik L wilde verrassen door samen met Max koekjes te bakken en te versieren. Nou ja, volgens buienradar is het vanaf 11 uur droog, duim, duim, duim....
Ik ben gewoon nog steeds niet ongi. Dag 31 alweer. Ik heb nog nooit zo'n lange cyclus gehad 😖
Ohh leuk greetje koekjes bakken!!! Jammie...... Heb altijd wel voorraad in huis om te kunnen bakken. Moet trouwens weer nieuwe voorraad halen. Heb alleen nog spullen in huis om een cake te bakken!
Hier is het wel droog.....maar ziet er niet erg uitnodigend uit! Als je klaar met poetsen bij jou thuis.....zak dan even af naar het zuiden.....hahaha!
Boven heb ik gisteren al gestofzuigd ;-)......hoef je alleen nog maar de dweil doorheen te halen! Badkamer heb ik ook de schurft aan, dus die laat ik deze week ook nog even lekker voor wat die is! Dat doe ik je niet aan. Ramen boven mogen ook gewassen worden, kan amper naar buiten kijken 😊
Badkamer schoonmaken is shit. Ik had het eigenlijk voor van,iddag op het programma staan maar op de een of andere manier denk ik niet dat het er van gaat komen.... 😉
Ik zeg gped bezig Greetje....zo ondankbaar werk die badkamer! Moet zeggen sinds K het huis uit is, is het een stuk makkelijker bijhouden :). Gelukkig heb ik ook geen hele grote badkamer.
Hihi.. zal ik es wat vertellen... Mijn badkamer is schoon! 😃 :D 😃 (Met dank aan C omdat ik er net als jullie een pesthekel aan heb... 😉 ) Misslola, dat betekent dan dat je toch maar een ventje moet vinden die dar zonder problemen doet hè 😉
Greetje, heb je nou al koekjes gebakken? Oh nee, sorry, had je niks voor in huis. Nou, dan ga je toch lekker een spelletje doen! Ga ik ook zo doen (als ik de was gedaan heb...)
@vicky heb je al een account aangemaakt? Anders wordt het moeilijk uitnodigen! @anntje...geloof maar dat ik ze daar ook op uitzoek ;-)! En anders een rijke vent zodat we een poetsvrouw kunnen betalen....whahaha! @greetje wil best bij je op bezoek komen, maar denk dat mijn baas het niet goed zal vinden....flauw hé!
VickyCOud lidBerichten: 1.604Lid sinds: 10 juni 2009
Zijn jullie er niet meer? Kom nog regelmatig spieken voor nieuws....zag dat t bij greetje spannend is...dus duim duim... Maar zo te lezen zijn jullie allemaal al 3 dagen niet meer geweest?