Mick, hier een linkje van de vlinder, is een beetje klein, maar kan hem niet groter krijgen...
http://www.lekkerdoen.nl/admin/uploads/aanbiedingen/paaskoopjes_18_1332774051.jpg
Mick en SB, wij gaan zaterdag testen als er dan nog geen ongi is. Hoop het zo, maar geloof het eigenlijk ook niet echt meer. Heb nog eens nagerekend en we hebben maar 1 keer geklust rondom m'n eitje, dus dan zou het wel een lucky shot geweest moeten zijn... (was de eerste keer ook zo, dus is wel mogelijk..)
SB, gewoon ongi voor jou alleen is al voldoende hoor, als je het voor 4/5 meiden tegelijk moet zijn, dan kan je beter een week op bed gaan liggen denk ik..
Schorpie, ik had het net met m'n vriendin even over jou, dat ik het zo sneu vond dat je moet stoppen met de bv.. Je weet misschien wel van S dat J ook problemen heeft gehad met voeden enzo, en zij heeft heel veel gehad aan een lactatiekundige. Het schijnt dat die kleintjes door middel van borstcompressie tijdens het voeden in 5 minuten net zo veel binnen krijgen als normaal tijdens 10 minuten. En dan werkt het ook nog door zelf goede vetten ed uit bijvoobeeld vis te eten, die Max dan via de bv weer binnenkrijgt. (En als je geen vis lust kan je het door visolie capsules doen). Zij raadt je echt aan om contact op te nemen met een lactatiekundige, en dat kan door iemand in jouw buurt, maar op het forum waar S en J schrijven kan je ook vragen stellen aan een lactatiekundige, misschien dat S voor je kan doen? J is er in ieder geval van overtuigd dat jij en Max het met de goede hulp en ondersteuning echt wel kunne gaan redden met alleen bv!
Hoop dat je hier wat mee kunt! Dikke knuffel!